Gå til innhold

Kan dere gutter *elske* eller er.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Som man roper i vasken, får man svar.

Vasken ?

Hva mente en ellers oppegående fyr med det utsagnet?

Etter det jeg har skjønt får du ikke mus hverken her eller der, men det kunne jo hende at du fikk duppan litt, hvis du virkelig fant ei som ble forelsket i deg og visa versa !

Det er meget viktig skjønner du, å være glad i og trygg på noen. Da får man den beste sexen og kan nyte det fullt ut :-)

Synes det utsagnet var ganske nedsettende for de fleste menn.. virker som om du har din erfaring av menn fra IRC der 14 år gamle hormonsyke gutter prøver å få deg i cybersenga si eller noe slikt.. Selvsagt er det en del gutter/menn som er ute etter knull, men det gjelder da også jenter/kvinner.. Det tar 2 for å ha sex, og om det er one-night-stand, så er det jaggu ikke bare mannen som var ute etter bare ett knull..

Men du har rett i det du sier, om du hadde sagt det på en annen måte.. sex med en du elsker er ubeskrivelig mange ganger bedre enn sex med en vilkårlig villig..

Synes det utsagnet var ganske nedsettende for de fleste menn.. virker som om du har din erfaring av menn fra IRC der 14 år gamle hormonsyke gutter prøver å få deg i cybersenga si eller noe slikt.. Selvsagt er det en del gutter/menn som er ute etter knull, men det gjelder da også jenter/kvinner.. Det tar 2 for å ha sex, og om det er one-night-stand, så er det jaggu ikke bare mannen som var ute etter bare ett knull..

Men du har rett i det du sier, om du hadde sagt det på en annen måte.. sex med en du elsker er ubeskrivelig mange ganger bedre enn sex med en vilkårlig villig..

Ja, kanskje jeg spurte på en gal måte. Du har nok rett i det.

Bakgrunnen til at jeg spurte var ikke egne erfaringer, men tøffingene på s&s på Dol.

Tenkte at jeg kanskje kunne få noen vettuge svar, uansett om de var anonyme eller ikke

:-)

Forgiven ?

Annonse

Kjærligheten er viktigst.... Ett "knull" uten kjærlighet er ikke for meg det helt store men å ha sex (eller å elske) med en man virkelig føler noe for derimot.... DET er det helt store....

Uff så seriøs jeg var nå :)

Seriøs eller ikke, det er jo sånn det skal være :-)

kjærligheten er viktig! Det er halve opplevelsen at man er glad i den man ligger med

:)

skikkelig kos

Så godt å høre at det finnes gutter som fremdeles forstår dette.

Derfor kan jeg ikke fatte og begripe hva folk får ut av ons, annet enn røm og tøm som en viss kjent person her inne sa.

Ja, kanskje jeg spurte på en gal måte. Du har nok rett i det.

Bakgrunnen til at jeg spurte var ikke egne erfaringer, men tøffingene på s&s på Dol.

Tenkte at jeg kanskje kunne få noen vettuge svar, uansett om de var anonyme eller ikke

:-)

Forgiven ?

hehe.. jada.. :) ingen harde følelser..

Så godt å høre at det finnes gutter som fremdeles forstår dette.

Derfor kan jeg ikke fatte og begripe hva folk får ut av ons, annet enn røm og tøm som en viss kjent person her inne sa.

Nope får ikke en dritt ut av det, bortsett fra at man føler seg dårlig...

Må likevel rette på deg.. det heter tøm og røm, ikke røm og tøm...

Noe av poenget går jo bort om man stikker av før man har tømt seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...