Gå til innhold

Kan dere gutter *elske* eller er.........

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at det finnes gutter som fremdeles forstår dette.

Derfor kan jeg ikke fatte og begripe hva folk får ut av ons, annet enn røm og tøm som en viss kjent person her inne sa.

hehe.. håper da inderlig at det er mere tømm og rømm enn rømm og tømm.. blir litt bortkasta å stikke av for å dra den istedet dah ;) det er jo nesten værre enn ett one night stand..

Fortsetter under...

Nope får ikke en dritt ut av det, bortsett fra at man føler seg dårlig...

Må likevel rette på deg.. det heter tøm og røm, ikke røm og tøm...

Noe av poenget går jo bort om man stikker av før man har tømt seg :)

Lille gosling.

Tøm og røm var det visst ja.

Er ikke særlig inn i dette ons greiene ser du.

Det var visst bare hun med den illestinkende pikken som rømte før han tømte :-)

Gjest GuttPå20År

Så godt å høre at det finnes gutter som fremdeles forstår dette.

Derfor kan jeg ikke fatte og begripe hva folk får ut av ons, annet enn røm og tøm som en viss kjent person her inne sa.

jeg tror poenget er heller om hvis man har valget mellom ons eller en ensom aften, at man kanskje ville velge det første. Jeg vet ikke; har ikke drevet med aktiv ons'ing...

Neida, for mye kjærlighet og annen sentimentalitet forkluderer god sex.

Du er en av dem som har gått glipp av mye ;-)

Men selvsagt hvis kjerringa/dama stikker av fra deg dagen etter, er det et tengn du burde tyde ;-)

Hei og hå, han hadde en liten stå, ikke engang brukanes til å sutte på. Tøm og røm (var det ikke sånn SierDuDet).

Gjest Mannsgris

Du er en av dem som har gått glipp av mye ;-)

Men selvsagt hvis kjerringa/dama stikker av fra deg dagen etter, er det et tengn du burde tyde ;-)

Hei og hå, han hadde en liten stå, ikke engang brukanes til å sutte på. Tøm og røm (var det ikke sånn SierDuDet).

Man elsker best uten sex, og puler best uten å elske.

Ellers blir alt bare rør.

Annonse

Det er da fullt mulig å ha bare et knull med den en elsker? Likefullt som man kan elske den man bare har et knull med?

Ja, og båe alternativa tydde nett det same :)

Poenget som forsvant? Du meinte vel å seia at det går an å ha berre eit knull med den ein elskar, og at ein kan elska den ein berre har eit knull med - det siste stemmer ikkje.

Vi kan knulle uansett. Kjærlighetskoeffisienten varierer proporsjonalt med den emosjonelle tilknytning mellom partene, men et knull er det uansett. Flisespikkerne velger bare å kalle det elskov.

De beste liggene er de som har et emosjonelt aspekt ved seg, jo sterkere jo bedre. Knullet kan også ses på som en symbolhandling, et klimaks hvor all kjærlighet forenes og sammensmeltes til en deilig og meningsfull akt. Akten bekrefter kjærlighetsrelasjonene mellom partene. Det er derfor mange f.eks her på forumet oppfatter det som et eksistensielt samværsproblem når man sliter seksuelt.

Dette kunne like godt vært skrevet av Berthold:-)

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Kjærligheten er viktigst.... Ett "knull" uten kjærlighet er ikke for meg det helt store men å ha sex (eller å elske) med en man virkelig føler noe for derimot.... DET er det helt store....

Uff så seriøs jeg var nå :)

Et kjærlighetsløst knull vil i det lange løp oppleves som noe tomt og trist, nesten som et pliktløp man må gjennom for å vise at man er på banen.

Et ONS er en ting, det kan være spennende og krever ikke kjærlighet, snarere tvert imot. Men i det lange løp må sexen kombineres med andre ting enn bare den biologiske driften og lysten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...