Gjest Belli Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg leste ditt gode råd til "vår", og lurer på om dette også gjelder oss som iherdig prøver å bli gravid den tradisjonelle vegen. Har en liten prøverørsdatter på 18 mnd, men skal igang med nytt forsøk til høsten om vi ikke lykkes frem til det.... I så fall, er det legen jeg skal ta kontakt med? Rart han ikke har nevnt denne muligheten, han er ellers behjelpelig med alt, og kommer med mange gode råd... Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114761-kitina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitina Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hverken tilførsel av e-vitaminer eller albyl-e er dokumentert vitenskapelig. Men jeg har vært her inne siden 1999 og har sett mange lykkes med å få barn etter å ha tatt disse medisinene. Flaks? Jeg vet ikke. Men prøv du. Kjøp rene e-vitaminer på apoteket. Ta en kvart dispril om dagen (eller albyl om du får av legen) for det siste øker blodgjennomstrømmingen i livmoren. Og siden dere nå forsøker å bli gravide. Begynn også med folat. Er bra for et foster. Albyl-e kan du ta til uke 16 hvis du er redd for en spontanabort, folat til uke 12. E-vitaminene kan du slutte med når du har to blå. Og hvis dere må i gang til høsten ta da ikke albyl-e før ETTER uttak og framover i tid så lenge du føler for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114761-kitina/#findComment-687393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belli Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hverken tilførsel av e-vitaminer eller albyl-e er dokumentert vitenskapelig. Men jeg har vært her inne siden 1999 og har sett mange lykkes med å få barn etter å ha tatt disse medisinene. Flaks? Jeg vet ikke. Men prøv du. Kjøp rene e-vitaminer på apoteket. Ta en kvart dispril om dagen (eller albyl om du får av legen) for det siste øker blodgjennomstrømmingen i livmoren. Og siden dere nå forsøker å bli gravide. Begynn også med folat. Er bra for et foster. Albyl-e kan du ta til uke 16 hvis du er redd for en spontanabort, folat til uke 12. E-vitaminene kan du slutte med når du har to blå. Og hvis dere må i gang til høsten ta da ikke albyl-e før ETTER uttak og framover i tid så lenge du føler for det. Takk ska du ha. Alle gode råd blir veldig prisgitt!!! Så jeg kjøper altså vanlige E-vitaminer (ikke albyl e) og vanlig dispril, som jeg tar daglig frem til jeg forhåpentligvis blir gravid? Albyl venter jeg med til eventuellt prøverørsforsøk? Og dette er reseptbelagt? Folat har jeg tatt hele tiden, og skal bare fortsette med. Huff, masse masing dette her, men du vet, vi er jo litt redd for å gjøre noe galt... Nå er jeg snart ferdig på jobb, og gleder meg til å ile på apoteket. Denne gangen SKAL vi få det til... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114761-kitina/#findComment-687430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitina Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Takk ska du ha. Alle gode råd blir veldig prisgitt!!! Så jeg kjøper altså vanlige E-vitaminer (ikke albyl e) og vanlig dispril, som jeg tar daglig frem til jeg forhåpentligvis blir gravid? Albyl venter jeg med til eventuellt prøverørsforsøk? Og dette er reseptbelagt? Folat har jeg tatt hele tiden, og skal bare fortsette med. Huff, masse masing dette her, men du vet, vi er jo litt redd for å gjøre noe galt... Nå er jeg snart ferdig på jobb, og gleder meg til å ile på apoteket. Denne gangen SKAL vi få det til... Albyl E 75 mg blir det samme som en kvart dispril. Må ikke ta begge samtidig. Velg en. Jeg tok Albyl E fordi enkelte sykehus i utlandet anbefaler disse selv om det skal bli det samme. E-vitaminene kjøpes reseptfritt. Rene e-vitaminer. Ikke noe samlepakning med flere vitaminer i en tablett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114761-kitina/#findComment-687790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.