martyren Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei jeg er en fyr på 30 som har hatt et par korte forhold og der de jeg har forelsket meg i noen også vica a verca. Har det Alltid vært noen kompliserende elementer, ved at avstandene blir store geografisk eller at de er i et forhold eller ikke ferdig med det de er i. "Date"-en starter typisk med, "du vi kan bare være venner". Javel ok, så blir jeg bare venner da, men så mister jeg jo naturligvis interessen og ja kanskje det snur seg, men da har jeg hoppet videre til neste "prosjekt". Så skal jeg holde meg til den ene prosjektet før jeg går videre, feks. ved ikke å gå på byen, sitte hjemme og deppe og heller prøve å være litt desperat og trenge igjennom vennskapsbarrieren hennes med "feelings" før jeg mister interessen. Er det lurt når hun aldri så mye insistere på at dette bare er et vennskap...? De forholdene jeg har hatt, har nemlig skjedd tilfeldigvis når ting er kult. Men kan det også skje når en viser deppe følelser, har dårlige vibber for sånt klage greier...... Har nemlig en fornemmelse av at jeg utagerer forelskelen på den neste når jeg hopper videre/går på byen...., og sånn går no dag'n. Ganske confused og er ønsker meg et tilfeldigvis-skjedde-det-bare-forhold, uten at de bor i annet land eller har type, æsj. Er det mulig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114806-kontakts%C3%B8kende-venner-men-ikke-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 du må ikke gi jentene i både pose og sekk. vil du være kjæreste med ei jente må du jobbe for det, vil du være venner må du jobbe for det. se på det som to forskjellige ting. da vil du få vennskap som varer, og slippe å lure på om det kan bli til et forhold eller ikke. alt for mange gutter gir ei jente alt de har å gi, selv om hun har kjæreste. jenta har det da topp, en bestevenn som dekker alle behov, og en kjæreste å ha sex med. vær raskere til å kutte kontakten med jentene det ikke ble noe mer med, og hold på de vennene du har. så skal du se kjærligheten dukker opp når du har sluttet å lete så hardt. venner kan jo være vel så flott å ha vet du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114806-kontakts%C3%B8kende-venner-men-ikke-forhold/#findComment-687402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martyren Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 du må ikke gi jentene i både pose og sekk. vil du være kjæreste med ei jente må du jobbe for det, vil du være venner må du jobbe for det. se på det som to forskjellige ting. da vil du få vennskap som varer, og slippe å lure på om det kan bli til et forhold eller ikke. alt for mange gutter gir ei jente alt de har å gi, selv om hun har kjæreste. jenta har det da topp, en bestevenn som dekker alle behov, og en kjæreste å ha sex med. vær raskere til å kutte kontakten med jentene det ikke ble noe mer med, og hold på de vennene du har. så skal du se kjærligheten dukker opp når du har sluttet å lete så hardt. venner kan jo være vel så flott å ha vet du. Men hvordan unngår man å komme i naturlig kontakt(rote seg opp i) ogdå videre sex, intriger, komplikkasjoner etc med de som har type/ikke ute etter forhold da. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å treffe de som selv er på jakt? Men det er vel kanskje noe der med meg selv også, de som er på jakt er jo ikke så intressant i kontaktform, holdning, etc...., så det slår seg jo selv i hjel, jakt+jakt går ikke;-), noen må jo være bytte også, nei vet ikke jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114806-kontakts%C3%B8kende-venner-men-ikke-forhold/#findComment-688083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Men hvordan unngår man å komme i naturlig kontakt(rote seg opp i) ogdå videre sex, intriger, komplikkasjoner etc med de som har type/ikke ute etter forhold da. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å treffe de som selv er på jakt? Men det er vel kanskje noe der med meg selv også, de som er på jakt er jo ikke så intressant i kontaktform, holdning, etc...., så det slår seg jo selv i hjel, jakt+jakt går ikke;-), noen må jo være bytte også, nei vet ikke jeg.... man snakker sammen, man finner ut om den andre har kjærste, om den er ute etter et forhold eller ikke, FØR man begynner å rote... tålmodighet er en dyd her, lær å kjenne jentene bedre, så vet du hva de står for, og vær litt mindre på jakt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114806-kontakts%C3%B8kende-venner-men-ikke-forhold/#findComment-688101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martyren Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 man snakker sammen, man finner ut om den andre har kjærste, om den er ute etter et forhold eller ikke, FØR man begynner å rote... tålmodighet er en dyd her, lær å kjenne jentene bedre, så vet du hva de står for, og vær litt mindre på jakt... Ja, men det virker som det er to metoder ute å går, og begge er like drit, eller tar jeg feil? 1.Tolmodighetsmetoden(som du nevner), en må være snill venn, kul og gøyal i en EVIGHET for KUN den utvalgte for at hun skal forelske seg, dritkjedelig og en går lei... 2.Forførermetoden(tilfeldig på fest etc). Denne metoden fører alltid med seg lik i lasten, som har type, skal til/bor i et annet land. Så må man enten være psykopat/kynisk(type-opplegg, veldig fint liksom) eller legge seg helt flat og flytte til hutta-heiti. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114806-kontakts%C3%B8kende-venner-men-ikke-forhold/#findComment-688153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ja, men det virker som det er to metoder ute å går, og begge er like drit, eller tar jeg feil? 1.Tolmodighetsmetoden(som du nevner), en må være snill venn, kul og gøyal i en EVIGHET for KUN den utvalgte for at hun skal forelske seg, dritkjedelig og en går lei... 2.Forførermetoden(tilfeldig på fest etc). Denne metoden fører alltid med seg lik i lasten, som har type, skal til/bor i et annet land. Så må man enten være psykopat/kynisk(type-opplegg, veldig fint liksom) eller legge seg helt flat og flytte til hutta-heiti. har du så dårlig tid? jeg for min del synes "en av gangen" prinsippet er det beste, så slipper du sjalusi og tull. men tålmodiheten trenger ikke vare mer enn en to ukers tid før du lukter lunta da. en merker jo fort om jenta er med på å flørte og er forelsket i deg. så sånn sett må du nok være litt mer pågående. men om du er alt for rask, drar med deg dama fra fest, og kliner etter to timer, da har du ikke sjans å finne ut hvor dette bærer. for meg funket det å møte gutter på fest, prate med en på hver fest, gjerne til langt utover natten. så møtes man igjen om man er interessert, og finner ut hva man synes om hverandre i dagslys, og ett møte eller to til etter det, så har man funnet ut om dette er noe å satse på eller ikke. blir hun med på å tungekysse DA, så er vel sjansene store for at hun vil ha noe mer enn bare et vennskap. siden du ikke er hovedpersonen i "ungkaren", så kan du jo ikke forelske deg i mer enn ei jente av gangen uansett... så får du kose deg så lenge flørten varer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114806-kontakts%C3%B8kende-venner-men-ikke-forhold/#findComment-688162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martyren Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 har du så dårlig tid? jeg for min del synes "en av gangen" prinsippet er det beste, så slipper du sjalusi og tull. men tålmodiheten trenger ikke vare mer enn en to ukers tid før du lukter lunta da. en merker jo fort om jenta er med på å flørte og er forelsket i deg. så sånn sett må du nok være litt mer pågående. men om du er alt for rask, drar med deg dama fra fest, og kliner etter to timer, da har du ikke sjans å finne ut hvor dette bærer. for meg funket det å møte gutter på fest, prate med en på hver fest, gjerne til langt utover natten. så møtes man igjen om man er interessert, og finner ut hva man synes om hverandre i dagslys, og ett møte eller to til etter det, så har man funnet ut om dette er noe å satse på eller ikke. blir hun med på å tungekysse DA, så er vel sjansene store for at hun vil ha noe mer enn bare et vennskap. siden du ikke er hovedpersonen i "ungkaren", så kan du jo ikke forelske deg i mer enn ei jente av gangen uansett... så får du kose deg så lenge flørten varer! Jo takk!, du har rett i det fest og vider dagslys treff;-) Men for min del har livet bestått av geografiske og eller andre type greier problemer. Så om jeg satser på at "den rette dukker nok opp", dvs at skjer slik du beskriver, så er det alltid en hake ved det, har prøvt det i noe år av gangen, med failure. Og går jeg inn for det, leker sjekker, havner jeg lett i "uawww, jeg er ikke ute etter et forhold, vi er bare venner, bla-bla". Så jeg er bare så drit lei. Har også virkelig trodd at det er meg selv det er noe galt med. Så jeg har litt prob med å gå videre når jeg er klar for det igjen liksom, sliter med angst etc også når jeg treffer noen jeg liker. Men satser mest på at jeg bare har hatt mega-uflaks. Hva syns du om når en dame med type kliner og flørter, er det bare å kjøre på og være kynisk, hva er god moral her ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114806-kontakts%C3%B8kende-venner-men-ikke-forhold/#findComment-688359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jo takk!, du har rett i det fest og vider dagslys treff;-) Men for min del har livet bestått av geografiske og eller andre type greier problemer. Så om jeg satser på at "den rette dukker nok opp", dvs at skjer slik du beskriver, så er det alltid en hake ved det, har prøvt det i noe år av gangen, med failure. Og går jeg inn for det, leker sjekker, havner jeg lett i "uawww, jeg er ikke ute etter et forhold, vi er bare venner, bla-bla". Så jeg er bare så drit lei. Har også virkelig trodd at det er meg selv det er noe galt med. Så jeg har litt prob med å gå videre når jeg er klar for det igjen liksom, sliter med angst etc også når jeg treffer noen jeg liker. Men satser mest på at jeg bare har hatt mega-uflaks. Hva syns du om når en dame med type kliner og flørter, er det bare å kjøre på og være kynisk, hva er god moral her ? hold deg unna slike damer, det er du som får skylda... og hva skal du med henne uansett? du har nok hatt uflaks, og mye sannsynlig møter du helt feil type jenter. kanskje du burde prøve i et helt annet miljø? ala swingkurs? og du må ikke la jentene tvinne deg rundt fingeren, spill heller litt kostbar du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114806-kontakts%C3%B8kende-venner-men-ikke-forhold/#findComment-688363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.