Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er netop kommet hjem fra en uges ferie i danmark! Siden min kæreste ikke skulle med denne gang, bestemte jeg mig for at give ham en go overraskelse (troede jeg ) Jeg postede et 6y lille brev hvor der stod at dato ...... ville jeg være hans sexslave HELE weekenden!

Om han havde nogen vilde fantasier var dette dagen at få dem udlevet!

Jeg havde savnet ham noget så frygteligt, og glædet mig sygt til at komme hjem til en omgang madras-gym!

Men da dagen endelig kom, bestemte han sig for at besøge "gutterne" i stedet!!!! ALDRIG i mit liv har jeg været så skuffet! Troede jeg havde glædet ham, men blev i stedet afvist på det groveste!!!!!

Hvis mænd ikke vil ha sexslaver?Hvad f.... kan vi så glæde dem med?!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114817-sexslave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jammen rart at menn ikke vil ha "sex-slaver"!?

nu er det sådan at jeg har prøvet at tænde ham med nye sextoys, varierte stillinger, outdoor sex, /_\ , dominatrix, og til slut sexslave! Intet hjælper! Personligt er jeg sulten på sex konstant og vil helst bolle flere gange om dagen. Men jeg har fundet mig en dejlig kæreste som ikke deler den lidenskab. Hvis jeg får sex 1 gang i ugen er jeg HELDIG!!!!! Jeg vil, bør ha og trænger mere sex. Jeg har jo så seriøs lyst på ham!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114817-sexslave/#findComment-695132
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...