Gjest Heide Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Er det noen her som har prøvd vaginal-kuler? Jeg har sett at Kondomeriet har noen som jeg synes virker store, men som i følge beskrivelsen skal gjøre en kåt og være lydløse. Noen erfaringer? 0 Siter
snilen Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 mine var turkise, vannfaste, og lagde litt lyd... gøy! 0 Siter
Gjest Heide Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 snilen skrev (På 4.8.2003 den 14.58): mine var turkise, vannfaste, og lagde litt lyd... gøy! Kunne du bruke dem når du skulle i selskap eller på jobb? Eller virket de så godt at det ble for distraherende? 0 Siter
Gjest Teit!?!? Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg har noen som bare henger sammen i en snor. Har ikke skjønt hvordan de skal brukes. Skal de bare puttes oppi og så blir man kåt? 0 Siter
snilen Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Teit!?!? skrev (På 4.8.2003 den 15.43): Jeg har noen som bare henger sammen i en snor. Har ikke skjønt hvordan de skal brukes. Skal de bare puttes oppi og så blir man kåt? nei, du må dra i snora. eller så kan de visst brukes mens man støvesuger eller går i trapper. er for å trene klemmemusklene... 0 Siter
snilen Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Heide skrev (På 4.8.2003 den 15.06): Kunne du bruke dem når du skulle i selskap eller på jobb? Eller virket de så godt at det ble for distraherende? Blir veldig sliten i musklene etter en stund faktisk. og så klirret de jo litt da, så jeg var redd noen skulle skjønne at jeg hadde de i. Passet best til privat hjemmekos syntes jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 snilen skrev (På 4.8.2003 den 15.46): nei, du må dra i snora. eller så kan de visst brukes mens man støvesuger eller går i trapper. er for å trene klemmemusklene... Kuler for å trene pc muskelen er noe annet enn "vaginakuler" med en liten kule som "klirrer" inni. De som er for trening er "vaginavekter" i form av kuler, og finnes i forskjellige størrelser og vekt. "................" 0 Siter
snilen Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Prozak skrev (På 4.8.2003 den 16.57): Kuler for å trene pc muskelen er noe annet enn "vaginakuler" med en liten kule som "klirrer" inni. De som er for trening er "vaginavekter" i form av kuler, og finnes i forskjellige størrelser og vekt. "................" står på vaginakulene at de også trener "strammemusklene", iallfall den typen jeg hadde, med en tråd som hang ut, så måtte man knipe igjen mens kulene ble trukket utover... de hadde også en liten kule inni kulen... og var av silikon. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 snilen skrev (På 4.8.2003 den 17.04): står på vaginakulene at de også trener "strammemusklene", iallfall den typen jeg hadde, med en tråd som hang ut, så måtte man knipe igjen mens kulene ble trukket utover... de hadde også en liten kule inni kulen... og var av silikon. Ok, da var det kombo-kuler - for nytte og nytelse :-) "................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.