Gå til innhold

Lukter saftene gjennom klærne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er jo ofte bare oss selv og kjæresten som kjenner igjen denne lukten, og det er vel sjelden noen som kommer nærmere enn oss selv og klarer lukte det... dessuten er det jo ikke akkurat en ubehagelig lukt da.

lukten skal være der iallfall, den er jo til for å underbevisst lokke til seg rett partner...

Gjest Pricilla

Jeg lukter ikke noe på meg sjøl i hvert fall.. Pleier ikke å sniffe meg mellom beina heller da! ; )

Broren min mener han kan lukte når jenter har eggløsning. Han har rett på meg mange ganger, men verken jeg eller samboern har sensa noe da. Merkelig..

det er jo ofte bare oss selv og kjæresten som kjenner igjen denne lukten, og det er vel sjelden noen som kommer nærmere enn oss selv og klarer lukte det... dessuten er det jo ikke akkurat en ubehagelig lukt da.

lukten skal være der iallfall, den er jo til for å underbevisst lokke til seg rett partner...

Jeg kunne lukte det på meg før, det var en litt stram lukt som ikke var noe særlig.. Men så begynte jeg å bruke Asan når jeg dusjet og lukten har forsvunnet nå! Bare et lite tips..

Annonse

petter smart

Jeg lukter ikke noe på meg sjøl i hvert fall.. Pleier ikke å sniffe meg mellom beina heller da! ; )

Broren min mener han kan lukte når jenter har eggløsning. Han har rett på meg mange ganger, men verken jeg eller samboern har sensa noe da. Merkelig..

Kjenner han deg og syklusen din er det vel ikke så vanskelig å vite når du har eggløsning.

Forøvrig lukter de aller fleste menn når en kvinne har eggløsning, men dette skjer ubevisst. Tester viser at menn synes lukten av kvinner med eggløsning er mer sexy og bedre enn de som ikke har det.

Gjest Pricilla

Kjenner han deg og syklusen din er det vel ikke så vanskelig å vite når du har eggløsning.

Forøvrig lukter de aller fleste menn når en kvinne har eggløsning, men dette skjer ubevisst. Tester viser at menn synes lukten av kvinner med eggløsning er mer sexy og bedre enn de som ikke har det.

nei, broren min kjenner ikke meg og mine sykluser, mensvaner eller eggløsningstider! ; ) Hehe.. hadde vært litt rart vel? men han sier han kan lukte det bevisst, mens ingen andre kjenner det..

Parringsjuk han da? ; ) (Ikke på meg heldigvis) Gudene vet...

Det burde holde å bruke truseinnlegg (Always) som puster. De fra libress gjør bare saken verre. Dusj hver dag og skift truse hver dag selvfølgelig og skift eventuelt bukse hver dag, la den du brukte i dag hvile en dag. Lukt på buksene og vask dem hvis de lukter vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...