Gå til innhold

takk for "hyttetur" svar

Anbefalte innlegg

Gjest selvransakels!!!

takker alle for svarene jeg har fått. det har jamme fått meg til å våkne opp i fra min egen lille gravide verden.

har faktisk tenkt masse på svarene jeg har fått. og takker masse for at DOL finnes.

okey, nå har jeg latt väre å snakke om sex, samleie osv. nå så flörter, stryker og koserjeg i stede og har funnet ut at dette liker vi.

for etter tre mnd dvale fra sex livet pga kvalme har, jeg gått over to mnd og hatt lyst på sex nesten hele tiden.

og dumme meg trodde at han skulle stå parat ved hvert minste lille vink ifra min side.

forstår nå hvor egoistisk jeg har värt :(

ble skikkelig skuffa over meg selv. men nå som jeg vet det, kan jeg jo gjöre noe med det :)

(men til mitt lille forsvar, det er han som har sakt at jeg skal si til han når jeg vil bli slikket. og det skjer faktisk ikke ofte. og tilfredsstille meg selv gjör jeg faktisk nesten hver dag).

men jeg synes ikke syndt på meg selv lenger :)

men igjen: TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR.

dere aner ikke hvor mye dette har betydd for meg.

takk for at dere har åpnet önene mine :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114934-takk-for-hyttetur-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...