Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på Ul i går (uke 13) babyen var død, hadde utskapning i går ettermiddag. er hjemme igjen fra sykehuset nå,men jeg føler meg bare tom,tom,tom innvendig. Dette er 3 abort på under 1 år. Nå hadde jeg begynt å føle meg trygg..men nei da! Noen ganger lurer jeg på hva jeg kan ha gjort som fortjener dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114942-mateas-lille-under-er-d%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liba1365380518

Så leit å høre, Matea! Ord blir fattige i en sånn sammenheng. Jeg opplevde det samme som deg i slutten av juni så jeg forstår litt hvordan du har det nå. Ekstra bittert er det også hvis man har slitt for å få det til. Jeg fikk også et lite sjokk når jeg kom til UL i uke 9 bare for å få beskjed om at fosteret hadde stoppet utviklingen for flere uker siden. Kan bare si at det blir lettere ettersom ukene går og dere får det på avstand. Og så er kommer lysten til å prøve igjen :o)

Klem fra

Annonse

Huff, nei du fortjener ikke dette.

Du har ikke gjort noe galt kjære deg.

Ord blir så fattige i en sånn sammenheng. Det var så utrolig trist å høre. Livet føles urettferdig.

Men det gode er å vite at du - du har en sterk ryggrad - du kan se fremover, selv om man nå tenker på det bitte lille fosteret. Noe var galt, derfor gikk det sånn.

Tenker masse masse på dere!!!

Ta vare på hverandre, ta vare på deg selv!!

Så leit å høre, Matea! Ord blir fattige i en sånn sammenheng. Jeg opplevde det samme som deg i slutten av juni så jeg forstår litt hvordan du har det nå. Ekstra bittert er det også hvis man har slitt for å få det til. Jeg fikk også et lite sjokk når jeg kom til UL i uke 9 bare for å få beskjed om at fosteret hadde stoppet utviklingen for flere uker siden. Kan bare si at det blir lettere ettersom ukene går og dere får det på avstand. Og så er kommer lysten til å prøve igjen :o)

Klem fra

er veldig lei meg på dine vegne og for andre som opplever det. Det er så urettferdig!!!

Veldig trist :(

Håper at dere kommer dere gjennom det sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...