Gå til innhold

Jeg får ikke dama til å få orgasme...

Anbefalte innlegg

Gjest Et spørsmål...

Hey jeg er en gutt på 19 år som har vært sammen med ei jente nå i ca 3 månder.Men du skjønner jeg har et problem..Men Jeg klarer ikke å få dama til å "komme"...Jenta mi sier at hun koser seg å alt når vi har sex men, hun sier at det å få orgasme det må hun ordne selv...Hva skal jeg gjøre for å få dama til å "komme" ??? Håper på posivive svar fra andre lesere !

Fortsetter under...

I begynnelsen kan det være greit at hun hjelper til selv for å få orgasme, iallfall under samleie. Om du skal gi henne orgasme må dette skje under vorspielet.

Prøv å kose og eventuelt slikke henne rundt klitoris. Tre måneder er ikke lenge, og det kan ta tid før dere blir ordentlig trygge på hverandre.

Veldig viktig å snakke sammen om hva som er godt og ikke. Ellers kan det godt ta minst en time med stimulering av klitoris og områdene rundt før jenta får orgasme, og om hun er nervøs eller ikke slapper av kommer hun ikke i det hele tatt.

Bare ta tiden til hjelp og kos dere. Hun er nok redd for at du skal kjede deg og gå lei mens du holder på å tilfredstille henne, så hun kan bli litt stresset og gi opp. Det er også lett i begynnelsen å ikke kjenne jenta godt nok, slik at du ikke vet hvor på orgasmekurven hun er. Gjør du en feil, daler jenta ned på null igjen, og du må starte igjen på nytt.

Men det er veldig godt altså, om gutten er tålmodig og bruker tid og koser seg, og man klarer slappe av, selv om det tar tid.

Tolmodighet, erfaring og tid.

Du kan sikkert bli bedre til det du gjør, men det er ikke sikkert det er nok. Det kan godt være at hun trenger mer modenhet for å kunne få orgasme sammen med en partner. Ikke stress med det, stress og press er orgasmens værste fiender. Ta det med ro og nyt det dere har så vil det sansynligvis bli bedre etter hvert.

Når det gjelder teknikk, så søk her på forumet. Jeg vet at SierDuDet har hatt et innlegg om slikketeknikk bl.a. Da kan du kanskje unngå amatørfeilene :-)

I begynnelsen kan det være greit at hun hjelper til selv for å få orgasme, iallfall under samleie. Om du skal gi henne orgasme må dette skje under vorspielet.

Prøv å kose og eventuelt slikke henne rundt klitoris. Tre måneder er ikke lenge, og det kan ta tid før dere blir ordentlig trygge på hverandre.

Veldig viktig å snakke sammen om hva som er godt og ikke. Ellers kan det godt ta minst en time med stimulering av klitoris og områdene rundt før jenta får orgasme, og om hun er nervøs eller ikke slapper av kommer hun ikke i det hele tatt.

Bare ta tiden til hjelp og kos dere. Hun er nok redd for at du skal kjede deg og gå lei mens du holder på å tilfredstille henne, så hun kan bli litt stresset og gi opp. Det er også lett i begynnelsen å ikke kjenne jenta godt nok, slik at du ikke vet hvor på orgasmekurven hun er. Gjør du en feil, daler jenta ned på null igjen, og du må starte igjen på nytt.

Men det er veldig godt altså, om gutten er tålmodig og bruker tid og koser seg, og man klarer slappe av, selv om det tar tid.

altså, det er helt normalt om det tar minst en time for jenta å få orgasme, eller at hun ikke får det i det hele tatt. mente ikke at dette da var noe feil fra guttens side, om hun ikke fikk orgasme...

Annonse

prøv deg frem, eller enkelt og greit hun kan ikke "komme" uten en eksta hjelper....

finnes jo de og...

hørt om noe så gjelder å legge deg tundt på henne jeg, men jeg er ikke så ærfaren sånt. så beste tips jeg kan gi, prøv deg fram...

Jeg tar av meg hatten for deg jeg!! De fleste mannfolk er jo bare glad med at de slipper og hjelpe til fordi det normalt sett tar lang tid for jenta og få orgasme. Jeg var som dama di, sa jeg skulle klare meg selv, for jeg syntes det var flaut at det tok så lang tid... men vet du, mannen min tok ikke nei som et svar, han ville jeg skulle fortelle han akkurat hva han skulle gjøre, og hvordan, og etter den gang har jeg orgasme hver gang!! Noen ganger etter kort tid og andre ganger tar det lenger tid. Prat med henne, få henne til ¨å forstå at du har lyst til å gi henne det, og at du gjør alt hun ber deg om hvis hun bare lar deg slippe til!!!

Gjest guneriusen

Hvis hun kan ordne det selv, så kan hun vel bare "hjelpe til"....?

Ikke stess dette for fælt, hun har faktisk ansvar selv for sin egen orgasme, det er ikke noe du skal drive å "dele ut".

Når man har sex med en annen person kan man vel forvente at det er denne som skal gi en nytelse og dermed også orgasme. Gjøre det selv gjør man når man onanerer.. Gutter som ikke gidder såpass er utrolig dårlige i senga. Veiledning er imidlertidig ok.. eller "opplæring" i hvordan ens kropp virker da..

Når man har sex med en annen person kan man vel forvente at det er denne som skal gi en nytelse og dermed også orgasme. Gjøre det selv gjør man når man onanerer.. Gutter som ikke gidder såpass er utrolig dårlige i senga. Veiledning er imidlertidig ok.. eller "opplæring" i hvordan ens kropp virker da..

14-årige gutter har alltid vært utmerkede teoretikere. Du er ikke noe unntak.

Det er ikke sikkert at du gjør noe "galt". Ikke alle jenter får like lett orgasme ved samleie, ofte må de hjelpe til selv, eller oppnå orgasme ved munnsex.

Du sier at hun "ordner" orgasmen på egen hånd. Kan hun ikke gjøre det sammen med deg da? Under akten?

Annonse

Girl interrupted

Herlig HERLIG med gutter som tenker på jenta og vil tilfredsstille henne!

Ikke alt for mange av den sorten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...