Gå til innhold

Hmm.. hvordan vil dette gå?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Nå har samboern begynt i ny jobb mand - fred. fra 17 - 21.30. Jeg jobber fra 8 - 16.

Første kvelden jeg sitter hjemme aleine.. : ) Uvant. For ellers når jeg er hjemme aleine så vet jeg han er rett rundt hjørnet liksom.

Vi er sofagriser og er mye hjemme og koser oss med god mat og tv-titting, eller filmer.

Nå blir det hei og ha det, og natta når han kommer hjem. Blir uvant og jeg kommer til å kjede meg. Men det går vel etterhvert! Tar ikke sorgene på forskudd. Vi får i hvert fall lørdag og søndag sammen da!

Men da blir det vel til at jeg gidder å prioritere treninga mer enn filmglaning i armkroken til sambis, for han er jo ikke hjemme allikevel! BUHU! ; (

Måtte bare dele det med noen.. men overlever nok! Og den "daten" jeg skrev om her forleden har ikke blitt noe av enda. Skal se Bruce allmigthy på prosjektoren aleine etterpå, nesten like bra som date da.. NOT! ; ) Men det er i hvert fall like bra som kino, det kan ingen ta fra meg! Hehe...

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114953-hmm-hvordan-vil-dette-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Til 21.30? Dere har jo hele kvelden foran dere, da jo :)

Han er ikke hjemme før 22 da.. Og jeg skal opp kl. 6.30, så legger meg seinest 23.00 ellers kommer jeg meg ikke opp...

Så blir en time om kvelden. Hvis jeg får han til å begynne å lage middag (noe han ikke kan påstår han selv, men det er fordi han helst vil slippe) til jeg kommer hjem fra jobb får vi i hvert fall spist sammen før han må dra. Vel, som sagt, overlever, men det blir veldig uvant da! Og litt trist... Vil jo helst se han litt oftere.

Han er ikke hjemme før 22 da.. Og jeg skal opp kl. 6.30, så legger meg seinest 23.00 ellers kommer jeg meg ikke opp...

Så blir en time om kvelden. Hvis jeg får han til å begynne å lage middag (noe han ikke kan påstår han selv, men det er fordi han helst vil slippe) til jeg kommer hjem fra jobb får vi i hvert fall spist sammen før han må dra. Vel, som sagt, overlever, men det blir veldig uvant da! Og litt trist... Vil jo helst se han litt oftere.

Ja, det er vel litt kinkig når det blir sånn. Men jeg regner med at det blir for en periode, at det ikke er forever. Det må jo bli veldig kjedelig for ham i lengden å nærmest ikke ha noe sosialt liv annet enn i helgene.

Men lykke til, da. Høres ut som dere klarer å gjøre det beste ut av det ihvertfall :)

Gjest Pricilla

Ja, det er vel litt kinkig når det blir sånn. Men jeg regner med at det blir for en periode, at det ikke er forever. Det må jo bli veldig kjedelig for ham i lengden å nærmest ikke ha noe sosialt liv annet enn i helgene.

Men lykke til, da. Høres ut som dere klarer å gjøre det beste ut av det ihvertfall :)

Takk! ; ) Vi prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, og det blir ikke forever nei..Noen mnd kanskje. Men vi overlevde i hver vår by i fire mnd. med kun ferie- og helgebesøk.

Og pæng må man ha, regningene betaler seg ikke selv - desverre ; ).

Annonse

Girl interrupted

Takk! ; ) Vi prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, og det blir ikke forever nei..Noen mnd kanskje. Men vi overlevde i hver vår by i fire mnd. med kun ferie- og helgebesøk.

Og pæng må man ha, regningene betaler seg ikke selv - desverre ; ).

Hm..jeg synes IKKE det høres bra ut.Tid sammen er dritviktig.Har hørt om forhold som har tatt slutt pga jobbing til forskjellige tider.Skummelt.Jeg ville tenkt meg om to om ikke fire ganger ang skifting av jobb hvis jeg var i samme situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...