Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elin38

Det jeg fikk til svar på dette var at sjansen for å bli gravid avtok ettersom tiden gikk fordi slike sammenvoksninger har en tendens til å komme tilbake. Så hvis du ikke har blitt gravid innen seks måneder ville jeg sjekket om det fremdeles er passasje der.

Joda, det går faktisk an. Jeg fikk fjernet sammenvoksninger og fikk "renset" opp i egglederne mine i april 2000. Legene ga meg da 6 måneder å "gjøre det på". I august samme år var jeg hos en annen gynekolog som så journalen og mente at her var det ikke håp. Så vi satte i gang med IVF, og var knallheldige på første forsøk. Lillegutt er nå to år!

Vi tenkte å gå i gang med nytt forsøk nå i høst, men allerede i oktober i fjor ble vi gravide igjen på egen hånd. Jeg var sikker på at dette ikke ville gå bra, og at det lå utenfor livmoren pga. egglederne som sikkert var vokst sammen igjen. Vel, det gikk galt, men antakelig lå det på rett sted. Gleden var derfor stor da jeg nå i mai ble gravid igjen! Er nå snart 15 uker, og mammabuksene er i sving igjen. Egglederne var altså ikke så tette som vi trodde...

En ekte og sann historie – fra virkeligheten. Ville bare gi deg et lite håp!

klem fra

Joda, det går faktisk an. Jeg fikk fjernet sammenvoksninger og fikk "renset" opp i egglederne mine i april 2000. Legene ga meg da 6 måneder å "gjøre det på". I august samme år var jeg hos en annen gynekolog som så journalen og mente at her var det ikke håp. Så vi satte i gang med IVF, og var knallheldige på første forsøk. Lillegutt er nå to år!

Vi tenkte å gå i gang med nytt forsøk nå i høst, men allerede i oktober i fjor ble vi gravide igjen på egen hånd. Jeg var sikker på at dette ikke ville gå bra, og at det lå utenfor livmoren pga. egglederne som sikkert var vokst sammen igjen. Vel, det gikk galt, men antakelig lå det på rett sted. Gleden var derfor stor da jeg nå i mai ble gravid igjen! Er nå snart 15 uker, og mammabuksene er i sving igjen. Egglederne var altså ikke så tette som vi trodde...

En ekte og sann historie – fra virkeligheten. Ville bare gi deg et lite håp!

klem fra

Tusen takk for at du svarte, da har jeg iallefall ett håp, og informasjon om når vi bør prøve oss på det 4 ivf forsøket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...