Gå til innhold

Synes det virker som om onani er bedre for kvinner

Anbefalte innlegg

Hei..

Synes det virker som om det er sinnsykt mye deiligere for kvinner å onanere enn for menn.. Iallefall på alle innleggene som handler om dette temaet.. Jeg synes at det er utrolig kjedelig å onanere, men noen ganger må det bare til for å lette på trykket.. onani gir mer en lettelse enn en nytelse for meg.. gjelder dette de fleste gutter eller? Jeg tror at jenter/kvinner har det sinnsykt mye deiligere enn oss.. Urettferdig synes jeg.. når kommer det seriøse sexleketøy for menn? virker som om det som er på markedet er harry'e vaginaetterlikninger.. ikke noe du drar opp for å tenne dama med akkurat.. hehe..

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg vet ikke hvor du har det fra at jenter opplever sine orgasmer ved onani så mye bedre og sterkere enn gutter. Det varierer nok betydelig fra person til person mer enn kjønnene i mellom.

Mange opplever i det lange løp at onani er en ensom beskjeftigelse som ikke tilnærmelsesvis gir den samme gleden som et parforhold.

Jeg er enig, men det forutsetter at paret har det godt seg i mellom. For det fins ikke noe mer frustrerende enn tosomheten. Den kan være enda verre enn ensomheten.

Klaffer det først for to er intet bedre her i verden, hjertens enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...