Gå til innhold

endelig nytt forsøk!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jente721365380494

Hei

Jeg skal begynne på spray om ca. èn mnd. Gruer meg forferdelig. Gikk det greit første gang med deg.

Hvor lenge har dere vært prøvere?

Hei!

Vi skal ha 2. søsken prøverørsførsøk nå.

Ved 1. førsøk hadde jeg få egg. Nå er legen enig i at jeg skal bruke mer gonal-f. Fikk for liten dose sist.

Håper at dette går bra og at vi får flere egg denne gang

Klem fra

jente721365380494

Hei, så fint at du er igang igjen da!Lykke til!

Jeg skal ikke begynne på spray før i slutten av september, så det er en stund til enda.

Hold oss oppdaterte da!

klem fra

Hei !

Takk. Er veldig spent hvordan dette skal gå. Håper at alt klaffer og at vi får baby neste sommer.

Jeg skal begynne med nesespray

25. august.

Skal holde dere oppdatert

Klem fra

Hei !

Takk. Er veldig spent hvordan dette skal gå. Håper at alt klaffer og at vi får baby neste sommer.

Jeg skal begynne med nesespray

25. august.

Skal holde dere oppdatert

Klem fra

Hei!

Heldigris! Jeg måtte vente enda en mnd pga at ellers ville forsøket komme mitt i en viktig messe på jobben. Fant ut at det var bedre og vente em mnd til! Spent på å høre hvordan det går denne gangen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...