Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sexpartneren min blir tørr og sår etter å ha hatt sex uten kondom med meg....kan han være allergisk mot meg? Jeg var hos gynekolog og var helt frisk for en stund siden og har ikke opplevd noen symptomer på at noe er galt... Dersom han bruker kondom får han ikke dette problemet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115099-er-partneren-min-allergisk-mot-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje du ikke er våt nok, og/eller han mangler nok med smørevæske.. på kondomen er det jo glidemiddel... kanskje dere skal kjøpe en flaske glidemiddel til de gangene dere ikke bruker kondom?

Jeg er definitivt våt nok... tro meg... det er ikke feilen hehe... det må være noe annet...

tigertrollet

Han har vært hos lege.. og han har ikke sopp.. og jeg har heller ikke sopp... skjønner det bare ikke

Dere kan ha forskjellig bakterieflora kanskje? Antibiotika kan fikse sånt. Men kjenner ikke helt til syptomene som han har da.

Spør gynekologen:)

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det er vanskelig å gi deg en konkret årsak til at han reagerer på å være inni deg, siden det er mange muligheter.

En mulighet kan være at du er for tørr i skjeden, og at han derfor blir sår på grunn av friksjonen som oppstår.

Er du for tørr, er det vanligvis et signal om at dere bruker for lite tid på forspill. Du kan også bli tørr om dere holder på lenge, selv om du er tent. Da kan det hjelpe dersom du smører deg med et glidemiddel i skjeden.

En annen mulighet er at du har sopp. Det hender utbruddet av sopp i skjeden er vanskelig å oppdage, men at partneren likevel reagerer. De fleste får litt ekstra, hvit tyktflytende utflod om de har sopp, selv om utbruddet er lite. Da blir de fleste hjupet av et reseptfritt legemiddel som heter Canesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...