Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ofte plaget med "rar" og ekkel lukt ved samleie, noe som ofte hemmer meg litt i akten. Lukten kan minne om løk, og er ofte veldig stram. Dette er veldig plagsomt for meg, ikke akkurat særlig romantisk. Har hatt fast kjæreste i ni måneder, vi har ikke testet oss for kjønnssykdommer ettersom han er den første for meg og han har brukt kondom sammen med tidligere partnere. Det jeg kurer på er om denne "tilstanden" er normal. Går på p-piller, kan dette være noe av grunnen til lukten? Lukten er som oftest der i begynnelsen av hver periode på p-pille brettet, bra en uke etter det, og like ille uka etter igjen. Har vært plaget med soppinfeksjon tidligere, kan dette ha noen sammenheng? Håper veldig gjerne at noen kan hjelpe meg, for dette er veldig kjedelig i perioder. Har tatt underlivsundersøkelse for et par måneder siden uten noen form for tester, men da sa legen alt var ok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11511-rar-lukt-ved-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det første du bør gjøre er å sjekke deg med tanke på infeksjon i underlivet, samt om du kan gå rundt med en urinveisinfeksjon som ikke gir sæelige andre symptomer.

Noen reagerer negativt på "kjønnslukten". Det er vanlig at det lukter noe, men neppe så sterkt som hos deg, tydeligvis.

Ellers håper jeg at gynekologen kanskje kan svare deg mer inngående med tanke på hva du kan gjøre hvis det ikke finnes noen klar årsak til den ubehagelige lukten.Tenk litt på hva du spiser. Det kan gi lukter både her og der.

Kanskje bør vennen din også få sjekket seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11511-rar-lukt-ved-samleie/#findComment-58229
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...