Gå til innhold

Det kommer alltid en etterskvett

Anbefalte innlegg

Gjest Bukseskvetten

Jeg er gutt. Når jeg har vært å tisset rister jeg den godt og lenge. Men når jeg putter'n ned i buksa igjen, og drar igjen smekken, kommer det alltid en liten skvett. Det er vanvittig plagsomt, og jeg har på følelsen at det lukter av meg. Noen fler som har dette problemet og kanskje en løsning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115112-det-kommer-alltid-en-etterskvett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk dopapir, og slutt med den fordømrade ristingen!!! Det er ikke rart det er gule flekker rundt halve badet etter mannfolk, med den irriterende og uhygieniske vanen der.

Trekk forhuden tilbake og tørk med dopapir som normale folk!

Lytt til molli!

Hun er tydeligvis en ..eh... kvinne med erfaring på området!

:D

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest papirtiger

Bruk dopapir, og slutt med den fordømrade ristingen!!! Det er ikke rart det er gule flekker rundt halve badet etter mannfolk, med den irriterende og uhygieniske vanen der.

Trekk forhuden tilbake og tørk med dopapir som normale folk!

Enig! Skulle gjerne visst hvorfor noen insisterer på å riste den.

Det er ikke en dråpe, det er en liten skvett. Det hjelper hverken med dopapir eller å vente. Jeg har da såpass fantasi.

da bør du nok bruke bind, eller tena lady i bokseren. synes ikke, lukter ikke, og absorberer mye mye mer enn den væsken som kommer ut!

petter smart

Sørg for å slappe helt av etter at du har ristet den. Så kommer skvetten før du tar på deg buksa.

Dette er et kjent fenomen de fleste menn opplever i større eller mindre grad. Men som sagt, slapp av og ikke ha noe press på penis så bør det gå bra.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...