Gå til innhold

Hvordan smelte hennes hjerte

Anbefalte innlegg

Gjest forelska

Jeg møtte henne på jobben. Hun er kjempesøt, veldig utadvendt og hyggelig, mot alle. Hun er også litt fleipete, og kanskje litt "guttejente". Men hun har absolutt sine feminine sider...

I begynnelsen hadde jeg litt problemer med å skille mellom "vennlig" flørt, og flørt hun ville noen vei med. Jeg trodde hun flørtet fordi hun var interessert, og en gang vi var ute på byen, så fortalte jeg henne hva jeg følte for henne, på en veldig ydmyk måte. Da hadde vi kjent hverandre i ca 2 mnd. Dagen etter snakket vi på telefon, og da sa hun indirekte at hun ikke var interessert. Hun mente jeg bare var litt betatt, fordi vi ikke har kjent hverandre så lenge. Selv om hun ikke var interessert da, så kan det vel hende at hun blir litt mer interessert når vi blir litt bedre kjent? Da trenger jeg litt tips, hvordan skal jeg opptre for å smelte hennes hjerte? (Foruten å være meg selv) Jeg vet at hun er et veldig følsomt menneske, men hun spiller kostbar, ihvertfall når det gjelder kjærlighet. Det ble slutt mellom henne og eksen etter et langtidsforhold (1.5 år) for ca. 7 mnd. siden, og hun påstår at hun ikke er interessert i noen. Det virker på meg som om hun har fått et lite "vern" mot gutter/kjærlighet, fordi det sannsynligvis var veldig tungt å bryte med eksen. Er hun ikke klar for et nytt forhold? Uansett så får hun meg til å føle meg spesiell. En gang så kom hun og bad om unnskyldning for en liten bagatell, og hun virket kjempeglad når jeg sa det var helt i orden. Jeg er typisk litt småklønete, og hun pleier ofte å tulle med akkurat det. Derfor er jeg vant til noen kommentarer, men nå ba hun plutselig om unnskyldning for en filleting...

Også kan hun plutselig komme med en klem når hun er i godt humør. Ting som smelter mitt hjerte, og hun er veldig ivrig på at jeg skal ta ekstra vakt en dag, hvis hun har tatt det samme dagen. Hvorfor virker det som om hun vil ha meg i nærheten, når hun allikevel ikke er interessert?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11514-hvordan-smelte-hennes-hjerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter elsker det når de har gutta på knærne, og kan "holde de på gress". Hun vet at du liker henne, og dette gir henne et kick, derfor liker hun å være sammen med deg.

Din eneste sjanse er å være uinteressert. Finn en annen jente, og la den første få vite det. Men ikke gå så langt med den andre at det ikke er noen vei tilbake. Kanskje bare fortell at du er interessert i en annen, men det må virke reelt.

Da vil hun skjønne at hun er i ferd med å miste deg, og vil ta et initiativ. Da må du smi mens jernet er varmt, uten å være overivrig. Om hun skjønner at det likevel var lett å få deg, vil hun miste interessen igjen.

Det kan også være at hun finner ut av sine motiver selv etter å ha vært sammen med deg en stund (dager/uker). Så før dette må du ha overbevist henne om at du likevel ikke er en dott, eller så er det over og ut.

Sett dette mange ganger: Gutt liker jente, gutt forteller jente, jente nyter å være likt, gutt går lei, gutt finner nye jaktmarker, jente interessert likevel, gutt og jente sammen, jente finner ut av sine følelser, gutt bitter.

Gjest forelska

Jenter elsker det når de har gutta på knærne, og kan "holde de på gress". Hun vet at du liker henne, og dette gir henne et kick, derfor liker hun å være sammen med deg.

Din eneste sjanse er å være uinteressert. Finn en annen jente, og la den første få vite det. Men ikke gå så langt med den andre at det ikke er noen vei tilbake. Kanskje bare fortell at du er interessert i en annen, men det må virke reelt.

Da vil hun skjønne at hun er i ferd med å miste deg, og vil ta et initiativ. Da må du smi mens jernet er varmt, uten å være overivrig. Om hun skjønner at det likevel var lett å få deg, vil hun miste interessen igjen.

Det kan også være at hun finner ut av sine motiver selv etter å ha vært sammen med deg en stund (dager/uker). Så før dette må du ha overbevist henne om at du likevel ikke er en dott, eller så er det over og ut.

Sett dette mange ganger: Gutt liker jente, gutt forteller jente, jente nyter å være likt, gutt går lei, gutt finner nye jaktmarker, jente interessert likevel, gutt og jente sammen, jente finner ut av sine følelser, gutt bitter.

Er ikke det typisk..

Jeg er vanligvis ikke den som begynner å prate først av oss. Så når jeg begynte der (på jobb), virket jeg vel ikke så veeldig interessert. Men hun kom bort til meg ofte. Etterhvert gikk hun inn på personlige temaer, og jeg begynte å åpne meg. Hun skjønte fort at jeg likte henne godt, og dermed var det gjort.

Men jeg vet ikke helt om jeg vil tro at hun er sånn. Jeg kjenner nemlig eksen hennes, og han er faktisk ganske lik meg som person. Og jeg kan aldri tenke meg at han måtte gå rundt og spille dustete roller for å få henne, for det er han ikke typen til (tror jeg). Han er seg selv hele tiden, kort og godt.

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei "forelska"

Jenter kan være lunefulle. De har sine metoder for å holde deg både nær og på avstand samtidig. Mange liker å leke katt og mus.

NÅ kan det jo hende at denne jenta vil være fri og alene en stund etter det siste kjæresteforholdet hun brøt ut av.

Jeg tror ellers ikke det er noen enklere og lurere måte å få vite hva hun vil, enn å spørre henne. Tidspunktet får du tenke ut selv.

Gjest forelska

Hei "forelska"

Jenter kan være lunefulle. De har sine metoder for å holde deg både nær og på avstand samtidig. Mange liker å leke katt og mus.

NÅ kan det jo hende at denne jenta vil være fri og alene en stund etter det siste kjæresteforholdet hun brøt ut av.

Jeg tror ellers ikke det er noen enklere og lurere måte å få vite hva hun vil, enn å spørre henne. Tidspunktet får du tenke ut selv.

Hun ringte faktisk på søndag, også begynte vi å snakke om film. Etterhvert ble vi enige om at vi skulle se en film sammen. Hun leide en film og kom over til meg, og det var hyggelig det..bare synd at vi begge ble litt skuffa over filmen, den var gørrkjedelig!! Det virker ihvertfall som om hun er interessert i å være gode venner med meg. Da håper jeg jo at det kan bli noe mer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...