Gå til innhold

En liten kveldstur på golfbanen...

Anbefalte innlegg

Vi hadde bryllupsdag i går, og var ute og spiste. Hadde sagt til barnevakten at vi skulle være hjemme ca klokka 12.

Da vi kjørte hjemover, fant vi ut at vi var litt tidlig ute. Vi kjørte ut til golfbanen, parkerte bilen, og ruslet hånd i hånd innover området. Helt mørkt, duggvått gress, skog rundt.... Stoppet etter en stund og hadde det riktig så deilig - oppførte oss som noen nyforelskede tenåringer! Alt under en klar stjernehimmel... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115172-en-liten-kveldstur-p%C3%A5-golfbanen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da! Og han "Olav" ble hjemme? : )

Har fått med samboern på sykkeltur i marka på lørdag jeg da, så vi ta igjen "daten" våres da... : )

Hvor lenge har dere vært gft forresten?

Ja da, ingen "Olav" med på vår bryllupsdags-feiring :-)

Vi har vært gift i ni år!

Annonse

Kos dere på hytta!

Hvordan går det forresten med datteren din etter den flått-episoden?

Det går forbløffende bra !

Ansiktslammelsen er nesten gått bort , og det er kun øyet som henger litt igjen ;o)

Takk ; vi skal kose oss på hytta.....har kun lillejenta med oss !

Det går forbløffende bra !

Ansiktslammelsen er nesten gått bort , og det er kun øyet som henger litt igjen ;o)

Takk ; vi skal kose oss på hytta.....har kun lillejenta med oss !

Det var godt å høre :-) Jeg har faktisk tenkt litt på dere i sommer, og lurt på hvordan det har gått med henne.

Og jeg har vært ekstra påpasselig med å sjekke barna mine (og meg selv) for flått i år!

Det var godt å høre :-) Jeg har faktisk tenkt litt på dere i sommer, og lurt på hvordan det har gått med henne.

Og jeg har vært ekstra påpasselig med å sjekke barna mine (og meg selv) for flått i år!

Koslig å høre ;o)

Ja ; en må være vakt ; det er ikke de største dyra som er de farligste....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...