Gå til innhold

Forsvinner hemorider...eller...??

Anbefalte innlegg

Gjest jadajadajada

Hjelp!

Jeg har fått en hemoride, det går til tider å dytte den inn, men den detter liksom fort ut igjen (unnskyld detaljene men de må jo med)

Har smørt med en sånn reseptfri salve i 4 dager, men synes ikke den blir mindre. I går var den ubemerkelig, og i dag er den kjempesår. Det jeg lurer på er.....forsvinner de...eller hva gjør de?

Jeg drikker masse vann, spiser fiber, frukt og grønnsaker, går jevnlig på do uten problem. Kan ikke få beveget meg så mye pga bekkenløsning....

Tuuuuuuusen takk for hjelpen...jeg trenger den, for jeg må eventuelt bestille time hos legen snart..for den salven kan jeg bare bruke ei uke....og det er til søndag jo...grrrrr!

- jadajadajada

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115176-forsvinner-hemoridereller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Det er noe svineri det der! Ja, de forsvinner, men ikke så fort som du skulle ønske. Smør med salva så lenge du kan, og fortsett med sunt kosthold. Smått om senn forsvinner de. Mine kom etter fødsel og var borte etter en måned.

Hei Albertine.

Har du fått nr 2 nå?. "Snakka" endel med deg i høst på DOL.

Vi har akkurat mistet nr 3(abortert altså), men denne siste gangen var jeg 3 1/2 mnd på vei, kjedeligt.

Hei Albertine.

Har du fått nr 2 nå?. "Snakka" endel med deg i høst på DOL.

Vi har akkurat mistet nr 3(abortert altså), men denne siste gangen var jeg 3 1/2 mnd på vei, kjedeligt.

Hei matea!

Joda, snuppa er blitt åtte uker nå og er bare herlig. Strevsomt med to tette, men jeg klager ikke! Synd å høre om abortene dine, er det virkelig ikke noe å gjøre?

Hyggelig at du husker meg

Hei matea!

Joda, snuppa er blitt åtte uker nå og er bare herlig. Strevsomt med to tette, men jeg klager ikke! Synd å høre om abortene dine, er det virkelig ikke noe å gjøre?

Hyggelig at du husker meg

Hei igjen.

Gratis med "snuppa". Gynekologen har lovet meg tett(ca hver andre uke)ultralyd oppfølging ved neste graviditet. Jeg spiser folsyre og andre vitaminer så jeg føler at jeg har gjort det jeg kan nå. Gynekologen kunne ikke gi meg noe konkret svar på hvorfor det går galt...men får tro det lykkes en gang. Skal prøve meg litt på jobb igjen nå, 3 t pr dag så får vi se hvordan det går. Føler at jeg har fått hodet litt mer ovenfor vannet. Men det tar tid. Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...