Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes utrolig ut spør du meg... Har det vært fellesferie hos Rådmannen og i det de kom tilbake fra ferie ble deres søknad liggende på toppen og behandlet først?

Jeg ventet (i glede) på å bli formelt skilt, men det tok jammen meg borti 7-8 uker...

Skjønner det er rart for deg å være "separert" alt...

Kanskje du skulle gjøre noe hyggelig for deg selv i dag? (eller har du barna?)

Det hørtes utrolig ut spør du meg... Har det vært fellesferie hos Rådmannen og i det de kom tilbake fra ferie ble deres søknad liggende på toppen og behandlet først?

Jeg ventet (i glede) på å bli formelt skilt, men det tok jammen meg borti 7-8 uker...

Skjønner det er rart for deg å være "separert" alt...

Kanskje du skulle gjøre noe hyggelig for deg selv i dag? (eller har du barna?)

Jobber seint, er vel hjemme ca. kl. 18:30-19 tenker jeg og da skal ex'en bort (har ikke funnet meg leilighet enda), men jeg skal da kose meg med noe god mat i kveld. :o)

Nå gleder jeg meg enda mer til jeg finner meg leilighet! IKEA - here I come!!!!!!!

Jobber seint, er vel hjemme ca. kl. 18:30-19 tenker jeg og da skal ex'en bort (har ikke funnet meg leilighet enda), men jeg skal da kose meg med noe god mat i kveld. :o)

Nå gleder jeg meg enda mer til jeg finner meg leilighet! IKEA - here I come!!!!!!!

ikea er GØY!!! vært der to ganger siste måned allerede... og nå kommer snart ny katalog, og må jeg dra dit igjen! samboeren min synes også det er litt gøy faktisk! og så har jeg ei venninne som også flytter og må dit et par ganger. :)

Ja, ting blir likssom litt mer virkelig når du svart på hvitt får bekreftet at dere er separert... Da kanskje du føler mer for å virkelig jobbe aktivt for å få deg en leilighet.. Var det sånn at ex-en blir boende i huset? Håper du får med deg en god slant med penger da, så Ikea kan inntas med velfylt lommebok!

Og ja, lag deg noe god mat i kveld. - Kanskje du skulle åpen en flaske iskald hvitvin med reker til f.eks.? Det er jo sånt vær til sånn mat nå...

Annonse

Ja, ting blir likssom litt mer virkelig når du svart på hvitt får bekreftet at dere er separert... Da kanskje du føler mer for å virkelig jobbe aktivt for å få deg en leilighet.. Var det sånn at ex-en blir boende i huset? Håper du får med deg en god slant med penger da, så Ikea kan inntas med velfylt lommebok!

Og ja, lag deg noe god mat i kveld. - Kanskje du skulle åpen en flaske iskald hvitvin med reker til f.eks.? Det er jo sånt vær til sånn mat nå...

Har vært på flere visninger alt, men det har liksom ikke vært fullt så gøy når jeg ikke har kunnet legge inn bud. Men når vi får taksten på gammelhuset vet jeg jo mer hva jeg kan gå ut fra at jeg har i startkapital og hva jeg da trenger i lån og kan snakke med banken... Oooææææ!!!!!

Hvitvin til kvelds ja? Hmm... KJøpte to flasker i Sverige i helga, kanskje den ene må sprettes i kveld? Men jeg kan jo ikke tylle i meg en helflaske alene - hvor lenge holder den seg etter at den er åpnet da?

Finn på noe annet enn Maxi-boller, dah, Lillemus! ;o)

Har vært på flere visninger alt, men det har liksom ikke vært fullt så gøy når jeg ikke har kunnet legge inn bud. Men når vi får taksten på gammelhuset vet jeg jo mer hva jeg kan gå ut fra at jeg har i startkapital og hva jeg da trenger i lån og kan snakke med banken... Oooææææ!!!!!

Hvitvin til kvelds ja? Hmm... KJøpte to flasker i Sverige i helga, kanskje den ene må sprettes i kveld? Men jeg kan jo ikke tylle i meg en helflaske alene - hvor lenge holder den seg etter at den er åpnet da?

be over ei venninne/søster el. og feire? ellers er vel pappvin løsningen... el. cider.

Den holder 2-3 dager hvis du setter korken på! Men det kan jo hende du trenger en hel eller ihvertfall nesten hel flaske i kveld! Kanskje på tide å bare tenke på seg selv - og gi litt "faen"... - om du får litt hodepine i morgen, så lever du over den også vet du:-)

Den holder 2-3 dager hvis du setter korken på! Men det kan jo hende du trenger en hel eller ihvertfall nesten hel flaske i kveld! Kanskje på tide å bare tenke på seg selv - og gi litt "faen"... - om du får litt hodepine i morgen, så lever du over den også vet du:-)

Så lite vant til å drikke som jeg er så får jeg nok ikke bare hodepine om jeg har i meg ei helflaske! :o) Da blir jeg vel styggdårlig! Og jeg som skal på hyttetur (m/barn) i helga. :o) Men vin skal bli!

Finn på noe annet enn Maxi-boller, dah, Lillemus! ;o)

Så du synes ikke posepotetmos, maxboller og hvitvin er noen feiremiddag? ;o) Men maxboller er da sååå godt...!

Kan jeg fikk få ta det når jeg kommer hjem da og så noe mer luksuriøst senere på kvelden sammen med vinen?

Så lite vant til å drikke som jeg er så får jeg nok ikke bare hodepine om jeg har i meg ei helflaske! :o) Da blir jeg vel styggdårlig! Og jeg som skal på hyttetur (m/barn) i helga. :o) Men vin skal bli!

OK, da skjønner jeg... - Høres koselig ut med hyttetur i helgen også da! Håper du skal sammen med gode venner (i tillegg til barna). Godt å ha noen voksne rundt seg og prate litt med når separasjonen er så fersk...

Annonse

Det er nok en merkelig følelse å se det svart på hvitt. Husker godt en kamerat av oss - vi var tilfeldigvis hjemme hos ham da brevet om separasjon kom i postkassa. De giftet seg to uker etter oss...

Denne prosessen har gått fort. Håper det går greit for dere alle fire å finne dere til rette med ny familiesituasjon!

Så du synes ikke posepotetmos, maxboller og hvitvin er noen feiremiddag? ;o) Men maxboller er da sååå godt...!

Kan jeg fikk få ta det når jeg kommer hjem da og så noe mer luksuriøst senere på kvelden sammen med vinen?

Seffer´n. Hvis du lover å ta litt hvitvin og sjømat (eller kanskje litt oster og kjeks?) litt seinere på kvelden, så? ;o) du får be over ei venninne/søster/nabo hvis du ikke orker hele vinflaska på egenhånd, da vettu.

Etter å ha satt til livs uante mengder Maxboller med posepotetmos skal jeg pakke ferdig til hytteturen i helga og så skal jeg benke meg i gooodstolen med en flaske hvitvin, noe godt og filmen "Sjokolade" og klokka 23:55 er det Rex... *Sikle* Jiiihaaaa!

Huff, jeg synes det er så ille at du må i gjennom dette Lillemus.

Du virker som ei veldig grei, fornuftig og oppegående jente, skjønner ikke at han kvitter seg med ei som deg:-)

Nei, det skjønner sannelig ikke jeg heller du! ;o)))

Mulig jeg er snål, men jeg gleder meg faktisk til å starte på mitt nye liv jeg!

Nei, det skjønner sannelig ikke jeg heller du! ;o)))

Mulig jeg er snål, men jeg gleder meg faktisk til å starte på mitt nye liv jeg!

Enda godt at du ser frem til å starte på nytt. Jeg tror at du er veldig flink til å tilpasse deg omgivelsene og gjøre det beste ut av ting. Det er en egenskap som er veldig god å ha. Da blir du ikke handlingslammet, men går på med friskt mot. Du er nok litt av ei jente:-))

Etter å ha satt til livs uante mengder Maxboller med posepotetmos skal jeg pakke ferdig til hytteturen i helga og så skal jeg benke meg i gooodstolen med en flaske hvitvin, noe godt og filmen "Sjokolade" og klokka 23:55 er det Rex... *Sikle* Jiiihaaaa!

Maxboller er kjempegodt! Men jeg har bestandig ris som tilbehør - det er et must!

Ellers må du hadet godt i tiden fremover, føler med deg..... Ja, det er vondt når mannfolka ikke innser verdien i de viktige og nødvendige verdiene vi har!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...