Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Maxboller er kjempegodt! Men jeg har bestandig ris som tilbehør - det er et must!

Ellers må du hadet godt i tiden fremover, føler med deg..... Ja, det er vondt når mannfolka ikke innser verdien i de viktige og nødvendige verdiene vi har!

Nei, nei....RIS til Maxbollene...?! Det må selvsagt være makaroni!! :-)

Fortsetter under...

Hei,Lillemus. Håper du har det bra i kveld...maxboller (hva nå det er) og hvitvin og Rex.....Høres greitt ut det.

Men det er trist at det er slutt for deg også. Synest det er så leit når folk splitter lag. Sliter med samme tankene selv...går og ønsker mitt eget rot og mitt eget liv. Men det er vel tøft også?? Du virker så positiv og sterk...Er du det?? Jeg ønsker deg uansett lykke til videre i livet ditt. Håper ALt ordner seg for deg og barna...

Gjest ferskentre

Hei,Lillemus. Håper du har det bra i kveld...maxboller (hva nå det er) og hvitvin og Rex.....Høres greitt ut det.

Men det er trist at det er slutt for deg også. Synest det er så leit når folk splitter lag. Sliter med samme tankene selv...går og ønsker mitt eget rot og mitt eget liv. Men det er vel tøft også?? Du virker så positiv og sterk...Er du det?? Jeg ønsker deg uansett lykke til videre i livet ditt. Håper ALt ordner seg for deg og barna...

Ja, hva er maxboller? Kos deg i kveld da, lillemus! Trist når noen skiller lag, men du virker så positiv! Tror du får det fint..

Jeg pleier ikke å dvele ved det som har vært, det som har skjedd, har skjedd og kan ikke gjøres noe med.

Jeg både gruer og gleder meg til å starte for meg selv, men regner med at det blir tøft å begynne å dele boet når den tid kommer da.

Ja, hva er maxboller? Kos deg i kveld da, lillemus! Trist når noen skiller lag, men du virker så positiv! Tror du får det fint..

Maxboller er kjøttboller i paprikasaus. :o) Og jeg åt så mye at jeg måtte åpne buksa og bare veltet meg i sofaen og var kvalm...

Annonse

Har fulgt litt med på sidelinjen her , og vil bare ønske deg lykke til Lillemus !

Det er flott at du har pågangsmot og ikke bare ser det negative i det dere nå er oppi.

Har vært oppi det samme selv for noen år siden , med 2 små barn , men det er utrolig hvor "greit" det går når en ser fremover...

Klems , hvis du vil ha ;o)

Gjest ferskentre

Maxboller er kjøttboller i paprikasaus. :o) Og jeg åt så mye at jeg måtte åpne buksa og bare veltet meg i sofaen og var kvalm...

Slike man kan kjøpe på boks? Har hatt lyst til å smake dem, men det har aldri blitt noe av... Så de er altså gode? Hva har du til? Håper du hadde en fin kveld:)

Har fulgt litt med på sidelinjen her , og vil bare ønske deg lykke til Lillemus !

Det er flott at du har pågangsmot og ikke bare ser det negative i det dere nå er oppi.

Har vært oppi det samme selv for noen år siden , med 2 små barn , men det er utrolig hvor "greit" det går når en ser fremover...

Klems , hvis du vil ha ;o)

Mmmmmm! Klemmer får man aldri for mange av! :o)

Slike man kan kjøpe på boks? Har hatt lyst til å smake dem, men det har aldri blitt noe av... Så de er altså gode? Hva har du til? Håper du hadde en fin kveld:)

Jepp, sånne på boks. Jeg elsker dem! Jeg må ha potetmos til, gjerne det gugget man får på pose. ;o) Men her inne ser jeg at noen bruker ris eller pasta til! *Grøsser* ;o)))

Gjest ferskentre

Jepp, sånne på boks. Jeg elsker dem! Jeg må ha potetmos til, gjerne det gugget man får på pose. ;o) Men her inne ser jeg at noen bruker ris eller pasta til! *Grøsser* ;o)))

Ris høres da godt ut til.. men jeg er også glad i den posepotetmosen! Skal prøve dem en dag..:)

Gjest annette

Har vært oppi det samme selv,det er ingen god følelse.Litt rart egentlig,husker deg fra sønnen din var baby,og da du sa du var gravid igjen og fikk ei jente...Føler jeg "kjenner" deg,selv om jeg ikke gjør det.

Jeg kan ikke annet enn si:jeg håper du har det så godt som du kan ha det...ønsker deg alt godt..og kjenner jeg deg rett,er ikke din tid på dol over av den tid:-)

Klem

Ris?? Makaronin??? Dere er syke begge to. Det skal og må være posepotetmos til maxboller! ;o)

Se på boksen da!

Det kan ikke være såååå unormalt med ris når det er illustrert med sådann tilbehør....

Men, men, smaken er som baken - greitt med varianter også!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...