Gå til innhold

Noen spennende tips?

Anbefalte innlegg

Det er da flaut!! (Er gift..)

definitivt en grense du bør bryte før du begynner med håndjern og pisk iallfall! han trenger jo ikke akkurat sitte og stirre da? du kan jo sette deg på ham i mørket eksempel, eller binde ham for øynene, eller kysse ham samtidig?

Fortsetter under...

tigertrollet

Joda.. han vil jo jeg skal gjøre det. Men skal jeg til å gjøre det (det er altså flaut!) så blir det så dumt.. synes å huske han begynte å tøyse en gang.. så det ble litt useriøst og jeg ikke gadd. Gjør du det? Blir vel bedre når man først har gjort det en gang.

Ja, jeg kan garantere deg at det blir lettere når du har gjort det én gang og kommet over bøygen:-)

Kanskje du skulle pushe noen grenser en kveld etter et par glass vin (det sies jo at alkhol i moderate mengder frigjør testosteron hos oss jenter -og det blir man modigere av..) og overraske mannen din? ;-)

Tror nok han hadde blitt fornøyd ja:-)

Jeg tror jeg taler for de fleste menn i verden når jeg sier at vi elsker at damen onanerer foran oss. Det er ingenting å være flau over. Lukk igjen øynene, så blir det sikkert litt lettere. Få ham til å gjøre det først :)

gå inn til han ny dusja og naken.sett deg oppå ham å ri.

en garantert suksess.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...