Gå til innhold

Min manns stygge penis

Anbefalte innlegg

Gjest Dessverre

Jeg beklager å måtte si det, men penisen til mannen min er ikke pen. Og jeg er ikke av den typen som synes at menns kjønnorganer generelt er fæle. Jeg har faktisk sett 'pene' peniser i mitt liv. Hvorfor måtte hans være så stygg da??? Det er jo nesten så jeg ikke kan se på den, for da mister jeg lysten.

Den fungerer jo som den skal, og den tilfredstiller tilrekkelig for meg. Men jeg kvier meg litt til å kose med penisen hans og oralsex, nettopp fordi den er stygg. Så i mørket fungerer det greit, men uff så kjedelig da!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare min definisjon på hans edle deler, hva som egentlig gjør at jeg mener dette. Men det er hele dens vesen.

Han kan nok ikke få gjort noe med det heller, stakkars mann, han vet jo ikke at jeg synes at penisen hans er så stygg. Kan heller ikke fortelle han det, jeg kan da ikke tråkke på hans stolthet heller.

Han virker derimot veldig fornøyd med mine private deler, så jeg har dårlig samvittighet.

Æsj og fysj - hva man skal henge seg opp i da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115232-min-manns-stygge-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

klarer ikke se for meg en stygg penis jeg, er det fargen? er den skrukkete? hmh... pene peniser som er så opphissende... -smile- det er ikke det at den ikke lukter godt da? eller smaker vondt? er den ikke pen når den er nydusjet og glatt heller? hva om han barberte den? eller kanskje han trenger en omskjæring? (ikke at jeg vet hvordan det ser ut men...)

Annonse

Er ikke alle kvinnelige kjønnsorganer som er så pene heller...enkelte kan kanskje se ut som en rose, mens andre ligner mere på deler av finnbiff.

Sjønner forbanna godt hva du mener. Min xmann er en fullstendig ubrukelig person sjuk og gal slem og egentlig har han forfalt både psykisk og sexuelt ikke en mann jeg egentlig har lyst å vedkjenne meg på noen måte, men gud som jeg elsker hans pikk uten dette hadde jeg vært ferdig med ham forlengst, nevnte jeg foresten at han er en bedriten far også, han har sviktet alt av loyalitet alle klisjene alt som kan få en til å hate ham dette er det han er....men hans pikk argh.

Så jeg forstår altfor godt hva du mener selv om det er fra diamentralt motsatt rettning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...