Gå til innhold

Synes dere kvinnelige kjønnsorganer er pent å se på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor? Tja, si det. Som alt annet på kvinnekroppen - pent i mange forskjellige varianter, størrelser og former.

"..................."

Dere gutta holder dere inne med noen profane sannheter om at det er virkelig forskjell fordi dere vet hvor dypt peniskomplekser sitter,

jeg vil gjerne overvære en meeget åpen diskusjon om ytre og indre forskjeller og hva man kan gjøre for å være best mulig og rett og slett vite..

Har dere en hemmelig klubb og er bare snill med oss eller er det virkelig sånn at en fitte er nå engang en fitte med små variasjoner....

Annonse

Dere gutta holder dere inne med noen profane sannheter om at det er virkelig forskjell fordi dere vet hvor dypt peniskomplekser sitter,

jeg vil gjerne overvære en meeget åpen diskusjon om ytre og indre forskjeller og hva man kan gjøre for å være best mulig og rett og slett vite..

Har dere en hemmelig klubb og er bare snill med oss eller er det virkelig sånn at en fitte er nå engang en fitte med små variasjoner....

Heh? Hva er budskapet ditt her? Betviler du at det er forskjell på kvinner, og at ikke "alle fitter er like"? I så fall så må du gjerne gjøre det, da den eneste måten du kan "overbevises" på innebærer at du må se etter selv. Eller du kan ganske enkelt ta en naturlig sannhet og selvfølgelighet for det det er.

"....................."

Heh? Hva er budskapet ditt her? Betviler du at det er forskjell på kvinner, og at ikke "alle fitter er like"? I så fall så må du gjerne gjøre det, da den eneste måten du kan "overbevises" på innebærer at du må se etter selv. Eller du kan ganske enkelt ta en naturlig sannhet og selvfølgelighet for det det er.

"....................."

Nei jeg betviler det ikke ett sekund

men skulle gjerne hvite

for alle jeg har spurt har vært så sinnsykt hva skal vi si difuse i svarene sine.

noen man faktis er sammen med vil alltid si at din er den beste og jada forskjell ,men det å si noe annet ville jo forårsake kjevledask og tåressprut og veeeldig lite sex

så grunnlaget for realinfo der er liten, jeg er bare nyskjerrig hva er forskjellene og hvordan arter de seg?

Nei jeg betviler det ikke ett sekund

men skulle gjerne hvite

for alle jeg har spurt har vært så sinnsykt hva skal vi si difuse i svarene sine.

noen man faktis er sammen med vil alltid si at din er den beste og jada forskjell ,men det å si noe annet ville jo forårsake kjevledask og tåressprut og veeeldig lite sex

så grunnlaget for realinfo der er liten, jeg er bare nyskjerrig hva er forskjellene og hvordan arter de seg?

Personlig har jeg ikke sett noen på nært hold som jeg ikke synes var pene, og det tviler jeg egentlig på at jeg noengang vil komme til å få se. Men forskjeller er det. F.eks lengden på de indre leppene, størrelse og form på klitoris, farge på området innenfor de ytre leppene, tykkelsen på de ytre leppene, fett/kjøtt tykkelsen rundt vulva, venusberget, hårvekst (lengde, farge, krøllete, rett, tykkt, stivt, tynt, mykt).....alt skaper et helhetsinntrykk som er essensen av personligheten til den enkelte fitte.

"...................."

Personlig har jeg ikke sett noen på nært hold som jeg ikke synes var pene, og det tviler jeg egentlig på at jeg noengang vil komme til å få se. Men forskjeller er det. F.eks lengden på de indre leppene, størrelse og form på klitoris, farge på området innenfor de ytre leppene, tykkelsen på de ytre leppene, fett/kjøtt tykkelsen rundt vulva, venusberget, hårvekst (lengde, farge, krøllete, rett, tykkt, stivt, tynt, mykt).....alt skaper et helhetsinntrykk som er essensen av personligheten til den enkelte fitte.

"...................."

Og innvendig?

Og innvendig?

Nå ser man jo ikke så mye av innsiden da, og forskjellene på hvordan det føles er vel heller små. Men det er forskjell på tranghet, selfølgelig. Det er jo tross alt en muskel, og det sier seg selv at det vil variere fra individ til individ. Forskjellene er jo som regel ikke veldig store, men man kan selfølgelig merke det hvis man kjenner etter og sammenligner.

"...................."

Helst ikke et alt for pent og dannet utseende og ellers som en brønn som aldri går tørr.

Annonse

Gjest slitern

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...