Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan !

Er tilbake på forumet igjen. HAr hatt stor glede av det tidligere. Skal igang med forsøk med opptinte egg (5).

Lurer på andres erfaringer med det samme; har noen erfart å måtte avbryte forsøket pga manglende eggløsning, at eggene ble ødelagt mm ? VAr dere inne til mange sjekker før det endelig var klart ?

Veldig glad for svar. På RH i dag glemte jeg å spørre om det meste. VAr til en sjekk hvor jeg fikk melding om å vente på modning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115362-erfaringer-med-fors%C3%B8k-forsne-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei. Jeg har akkurat hatt et fryseforsøk. Var sikker på at jeg ikke ville få eggløsning, men det fikk jeg heldigvis! Testa med lh- sticks fra dag 11. Fikk utslag etter et par dager og tok da ul. Alt så bra ut, og jeg satte profasi dagen etter.Tre- fire dager etter var jeg nede og fikk ført tilbake to egg.

Ønsker deg hell og lykke!

Klem fra FruFortuna, nygravid og lykkelig!!!

Hei. Jeg har akkurat hatt et fryseforsøk. Var sikker på at jeg ikke ville få eggløsning, men det fikk jeg heldigvis! Testa med lh- sticks fra dag 11. Fikk utslag etter et par dager og tok da ul. Alt så bra ut, og jeg satte profasi dagen etter.Tre- fire dager etter var jeg nede og fikk ført tilbake to egg.

Ønsker deg hell og lykke!

Klem fra FruFortuna, nygravid og lykkelig!!!

Hei og takk for god info. Gratulerer med graviditet. Det var veldig hyggelig å høre om en som har blitt gravid med fryseforsøk. Du, hva er egentlig profasi og måtte du vente i tre dager med innsetting etter eggløsning (ble det ikke da for sent ?).

Hegga hilser

Gjest ikke undertegnet

Hei og takk for god info. Gratulerer med graviditet. Det var veldig hyggelig å høre om en som har blitt gravid med fryseforsøk. Du, hva er egentlig profasi og måtte du vente i tre dager med innsetting etter eggløsning (ble det ikke da for sent ?).

Hegga hilser

Hei igjen. Neida, det ble ikke for sent! Husk at egget normalt skal vandre ned egglederen før det ender i livmora, ferdig befrukta. Tror det er derfor! Profasi er en sprøyte som setter i gang eggløsning ca. 24- 36 timer etter den settes! Nå hadde jeg dessverre trolig en abort i helga, men skal igang igjen neste syklus alllerede. Og det ser jeg frem til!! Ønsker deg all mulig hell og lykke!!!

Gjest ikke undertegnet

Hei igjen. Neida, det ble ikke for sent! Husk at egget normalt skal vandre ned egglederen før det ender i livmora, ferdig befrukta. Tror det er derfor! Profasi er en sprøyte som setter i gang eggløsning ca. 24- 36 timer etter den settes! Nå hadde jeg dessverre trolig en abort i helga, men skal igang igjen neste syklus alllerede. Og det ser jeg frem til!! Ønsker deg all mulig hell og lykke!!!

Uff, håper det gikk bra med deg og at det ikke var abort. Skal igang med insetting på tirsdag. Det blir veldig spennende. Er lettet over at jeg fikk eggløsning og at det var noen der i helgen til å tine opp eggene

Lykke til med neste forsøk.

Hegga hilser

ER bare innom på snarvisitt, hos oss tinte de fire egg, alle overlevde, tre ble lagt inn - ALLE festet seg, en slapp taket i 7. uke, og i dag GIKK min eldste lille pike, mens yngstepiken kastet seg fremover i armene på den som måtte være i nærheten, i troen på at det også var å gå.

LYKKE TIL!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...