Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prillaguri

jeg fikk det av min fastlege, men det var etter mye overtalelser!

ha mente jeg burde gå til en gynekolog og få resepten der, men jeg spurte hva var egentlig i veien med at han skrev ut denne enkle og greie resepten?

han hadde i grunn ikke noe godt svar på det, men han mente han visste litt for lite om pergotime...

gjør som meg, skaff deg all kunnskap du kan om pergotime før du drar til legen. det er ingenting i veien for at en vanlig lege kan gi deg denne resepten....

kanskje han krever blodprøve, for det er jo det den i utg punktet er er til for :"manglende eggløsning"- men jeg sa til legen min at det ikke var nødvendig,jeg VET at jeg har eggløsning.! den brukes MASSE av folk som sliter med å få barn, uansett om de har eggløsning eller ei.

en kur kan "piffe" opp kroppen og gjøre det lettere for uforklarlige barnløse også å få hjelp.og stimulere til kraftigere eggløsning.

be gjerne om 3 kurer. det er vanlig å kjøre 3 kurer etterhverandre.. les om det.

lykke til.

jeg har en gutt på 3 mnd i dag, men ikke takket være pergotime, men ivf..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...