Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest curtise

Jeg så på andre hele tida mens vi var sammen, sa eksen min i går. Jeg hørte på stemmen hans at dette var viktig å få sagt.

Alle ser vel på andre enn partnerern, gjør de ikke? Det han mente var at han så etter en ny partner mens han var sammen med meg. Eller...?

Hvorfor noen velger å si en sånn ting til en eks som er i en sårbar situasjon trenger vi ikke å komme inn på nå, men jeg har vel ikke misforstått det med å se på andre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115393-jeg-s%C3%A5-p%C3%A5-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart man ser på andre, men det kommer jo an på hvordan man ser på dem sant? Om man får dårlig samvittighet av det, så er det noe galt, om man bare tenker "oi, han var kjekk", så er det jo ikke noe galt i det... så lenge man ikke tenker at om han hadde sjekket meg opp, så ville jeg slått opp med kjæresten min, eller vært utro.

Det er ikke det han egentlig mente da? At han var utro?

En klassisk under-beltestedet-ting, som garantert har kun ett for øyet: Å få deg til å føle deg miserabel.

Tenk som så at enten det er sant eller ikke, så sier det MYE mer om ham enn om deg! *fres*

Så enig så enig!

Slike kommentarer er bare for å såre og skape usikkerhet hos andre. Noen personer har misforstått dette med uenigheter og konflikter, de tror deg gjelder å vinne! Det de ikke skjønner er at med slike avslutninger taper de...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...