Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skal bruke nesespray minst 2 uker før man begynner med sprøyter. I noen tilfeller sprayer man lenger, enten for at det skal passe med timeplanen til klinikken, eller fordi man trenger ekstra nedregulering. Noen klinikker mener dessuten at man ikke skal begynne med sprøyter før man har fått menstruasjon.

Man fortsetter å spraye i sprøyteperioden også, men vanligvis færre ganger pr. dag. Siste sniff tas samtidig med eggløsningssprøyta (pregnyl).

Jeg ligger nok litt etter deg i løypa denne gangen. Begynte med spray siste onsdag, og har sprøytestart 20. august.

Lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115403-synerela/#findComment-691494
Del på andre sider

Man skal bruke nesespray minst 2 uker før man begynner med sprøyter. I noen tilfeller sprayer man lenger, enten for at det skal passe med timeplanen til klinikken, eller fordi man trenger ekstra nedregulering. Noen klinikker mener dessuten at man ikke skal begynne med sprøyter før man har fått menstruasjon.

Man fortsetter å spraye i sprøyteperioden også, men vanligvis færre ganger pr. dag. Siste sniff tas samtidig med eggløsningssprøyta (pregnyl).

Jeg ligger nok litt etter deg i løypa denne gangen. Begynte med spray siste onsdag, og har sprøytestart 20. august.

Lykke til !

Takk for svar, skal ringe KK i morgenog høre om det ikke er nok nå. Regner med at jeg må til UL først.

Du ligger bare litt bak, men håper at dette kommer til å bli en positiv høst for begge.

Jeg er ihvertfall veldig spent

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115403-synerela/#findComment-692290
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...