Gjest strandhai_85 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Heisann! Jeg lurte på om noen vet hvordan i alle dager jeg skal gå fram for å finne ut om kameraten min er bi? Jeg kan jo ikke bare spørre han rett ut, da vil jeg jo se ut som den kremidioten hvis han sier nei...men jeg er ganske sikker på at han er bi? (jeg kan vel heller ikke bare gå bort til han og kysse han, selv om det hadde vært ufattelig deilig!!!! hvordan skal jeg forføre han? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
seriøs Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ta litt på ham når det passer seg sånn? du vil antageligvis fort få en negativ reaksjon hvis han er hetero, hetero gutter er ofte livredde for berøring fra andre gutter. ta litt mer og mer og sjekke ut reaksjoner? begynne med skulder, så kanskje arm, hånd osv... selv om han er bi, er det jo ikke sikkert han er interessert i deg, så vent med å gå lengre til han gir respons. synes ofte det er dumt å snakke om alt, blikk og berøringer kan si mer enn tusen ord og ord kan ødelegge. hvis det skulle vise seg at han er hetero, kan dere jo begge late som om ingenting har skjedd - ingenting er jo sagt... lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-691457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ta litt på ham når det passer seg sånn? du vil antageligvis fort få en negativ reaksjon hvis han er hetero, hetero gutter er ofte livredde for berøring fra andre gutter. ta litt mer og mer og sjekke ut reaksjoner? begynne med skulder, så kanskje arm, hånd osv... selv om han er bi, er det jo ikke sikkert han er interessert i deg, så vent med å gå lengre til han gir respons. synes ofte det er dumt å snakke om alt, blikk og berøringer kan si mer enn tusen ord og ord kan ødelegge. hvis det skulle vise seg at han er hetero, kan dere jo begge late som om ingenting har skjedd - ingenting er jo sagt... lykke til! Er ikke sikker på om det lureste er å "elge" seg innpå en annen på denne måten - uansett om han er bi, streit eller homo. Du sigaliserer jo uansett at du er ute for å "få" noe eller "ta"noe, og begge deler kan fort oppleves som nokså uhøflig. Er han en dårlig kamerat kan du dessuten regne med at folk vil få høre om historien før eller siden. Jeg er selv homse, og kan ikke si annet enn at jeg synes folk virker nokså hjelpeløse og tafatte (nesten litt stakkarslige) hvis de ikke klarer å gi uttrykk for sine ønsker på annet vis enn ved å legge ei hand på innsida av låret mitt. Jeg har ikke særlig tro på at man kan få noe her i livet uten først å ha gitt noe. Er han en kamerat, bør du kunne fortelle ham at DU er bi eller homo. Punktum. Kan du ikke stole på at han holder det for seg selv at du har fortalt dette, er det i hvert fall ikke smart å prøve seg med et "hit" på ham. Dersom HAN også er bi eller homo, og han føler seg komfortabel med å fortelle det til deg - eller dersom han uansett legnig kunne tenke seg å "eksperimentere litt" sammen med deg - vil han selvsagt følge opp på et eller annet vis. Hvis han, etter at du har fortalt ham hvor DU står, ikke følger opp, er det enten fordi han er streit og uinteressert, eller det er fordi han ikke er beredt til å følge opp. Han kan ønske å holde det for seg selv, eller det kan være at han ikke har lyst på sex med deg, uansett hvor homo eller bi han måtte være. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-691480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
seriøs Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Er ikke sikker på om det lureste er å "elge" seg innpå en annen på denne måten - uansett om han er bi, streit eller homo. Du sigaliserer jo uansett at du er ute for å "få" noe eller "ta"noe, og begge deler kan fort oppleves som nokså uhøflig. Er han en dårlig kamerat kan du dessuten regne med at folk vil få høre om historien før eller siden. Jeg er selv homse, og kan ikke si annet enn at jeg synes folk virker nokså hjelpeløse og tafatte (nesten litt stakkarslige) hvis de ikke klarer å gi uttrykk for sine ønsker på annet vis enn ved å legge ei hand på innsida av låret mitt. Jeg har ikke særlig tro på at man kan få noe her i livet uten først å ha gitt noe. Er han en kamerat, bør du kunne fortelle ham at DU er bi eller homo. Punktum. Kan du ikke stole på at han holder det for seg selv at du har fortalt dette, er det i hvert fall ikke smart å prøve seg med et "hit" på ham. Dersom HAN også er bi eller homo, og han føler seg komfortabel med å fortelle det til deg - eller dersom han uansett legnig kunne tenke seg å "eksperimentere litt" sammen med deg - vil han selvsagt følge opp på et eller annet vis. Hvis han, etter at du har fortalt ham hvor DU står, ikke følger opp, er det enten fordi han er streit og uinteressert, eller det er fordi han ikke er beredt til å følge opp. Han kan ønske å holde det for seg selv, eller det kan være at han ikke har lyst på sex med deg, uansett hvor homo eller bi han måtte være. Der er jeg nok ikke enig med deg. Siden det er en god kompis, risikerer man mer enn om det er en man møter på byen. Synes det å få berøring er forsiktigere enn det å si det rett ut. Berøring er ikke lik sex og man tar selvfølgelig ikke på innsiden av låret. Bare forsiktige/tilfeldige "kjærlige" berøringer. Kan rett og slett bare bety at du bryr deg og det gjør du jo tross alt siden det er en kompis. Hvis en god kompis likte meg, ville jeg ihvertfall foretrukket å få det på den måten enn at han sa det sånn om det ble lettere å være naturlig venner etterpå. Men folk gjør ting på forskjellig måte og alt må vurderes etter hver enkelt situasjon og person:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-691493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 enig med de under her jeg, fortell ham om din legning, så vil han nok fortelle seg din om den er noe å fortelle om... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-691585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Du kan fortelle din kompis at du er bi. Og bare det. For all del, ikke fortell han at du har lyst på han. I hvert fall ikke om nicket ditt gjenspeiler din alder. Gutter på rundt 18 er ofte livredde for den slags, og du vil ikke risikere å skremme livet av kompisen din. Dersom du derimot forteller han at du i tillegg til å tiltrekkes av jenter, tiltrekkes av gutter, helt uten å blande han inn i bildet, så vil nok han også åpne seg for deg dersom han skulle vise seg å være bi. Og en god kompis dømmer selvsagt ikke deg fordi du er bi. Men ikke prøv deg på han. Da vil du nok risikere å gjøre ting vanskelig for både han og deg selv. Jeg synes Bård gir deg svært gode råd under her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-691668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
era Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Der er jeg nok ikke enig med deg. Siden det er en god kompis, risikerer man mer enn om det er en man møter på byen. Synes det å få berøring er forsiktigere enn det å si det rett ut. Berøring er ikke lik sex og man tar selvfølgelig ikke på innsiden av låret. Bare forsiktige/tilfeldige "kjærlige" berøringer. Kan rett og slett bare bety at du bryr deg og det gjør du jo tross alt siden det er en kompis. Hvis en god kompis likte meg, ville jeg ihvertfall foretrukket å få det på den måten enn at han sa det sånn om det ble lettere å være naturlig venner etterpå. Men folk gjør ting på forskjellig måte og alt må vurderes etter hver enkelt situasjon og person:) Nå er jeg litt stolt av dere gutta for dere gir ordentlige og gode svar. Det er nemlig ikke et idiotisk forum og menn er også gjennomtenkte og fine og tjohei verden er ikke helt på trynet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-691813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
seriøs Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Nå er jeg litt stolt av dere gutta for dere gir ordentlige og gode svar. Det er nemlig ikke et idiotisk forum og menn er også gjennomtenkte og fine og tjohei verden er ikke helt på trynet hehe - jeg er nok jente... men har veldig mange gode guttekompiser som jeg helst ikke vil ha 'kluss' med. har mistet et par kamerater fordi de har sagt litt for mye - ikke pga. meg, men fordi de føler seg ubekvemme siden de har avslørt så mye ovenfor meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-691899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 hehe - jeg er nok jente... men har veldig mange gode guttekompiser som jeg helst ikke vil ha 'kluss' med. har mistet et par kamerater fordi de har sagt litt for mye - ikke pga. meg, men fordi de føler seg ubekvemme siden de har avslørt så mye ovenfor meg. lett å miste en kamerat i det han avslører at han er forelsket i deg ja... han takler ofte ikke avvisningen, og det viser seg kanskje at hele vennskapet har vært basert på hans forelskelse... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-691921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 hehe - jeg er nok jente... men har veldig mange gode guttekompiser som jeg helst ikke vil ha 'kluss' med. har mistet et par kamerater fordi de har sagt litt for mye - ikke pga. meg, men fordi de føler seg ubekvemme siden de har avslørt så mye ovenfor meg. Liker du at gutter "klår" på deg deg for å finne ut om du har lyst på sex med dem? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-692438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
seriøs Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Liker du at gutter "klår" på deg deg for å finne ut om du har lyst på sex med dem? Hadde vært litt morsomt å svare "ja" for å sjekke ut responsen.... Selvfølgelig ikke! For mitt vedkommende er det uaktuelt å bare ha sex med noen uten å se muligheten til noe mer, og det vet alle kompisene mine. Derfor ser ingen av dem på det som noen vits å prøve og bare få meg til sengs. Jeg snakker om forelskelse og da "klår" man ikke for å få sjanse. Så vidt jeg vet, er man kjærlig ovenfor noen man liker så godt. Og da kan man bare vri seg unna litt diskret, så ville den andre parten etterhvert ta hintet og vennskapet vare videre (ihvertfall er det sånn ideelt) :=) Poeng her er at jeg ikke mener det samme om folk som ikke er gode kompiser. Treffer jeg noen ute på byen som har lyst til å vise de liker meg, så foretrekker jeg fortsatt at de sier det og ikke tar på meg da det er unaturlig når jeg ikke kjenner dem godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-692499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Gips begge armene og be ham klø deg på ballene under tv-kvelden. Hans reaksjon vil fi deg en god pekepinn. Skrider han til jobben med glødende iver og arbeidsglede eller mer som en forpliktende oppgave man helst skulle unngått? Hint: Dersom han går på kjøkkenet og henter oppvaskhansker for anledningen ligger du dårlig an. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-693311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Du kan fortelle din kompis at du er bi. Og bare det. For all del, ikke fortell han at du har lyst på han. I hvert fall ikke om nicket ditt gjenspeiler din alder. Gutter på rundt 18 er ofte livredde for den slags, og du vil ikke risikere å skremme livet av kompisen din. Dersom du derimot forteller han at du i tillegg til å tiltrekkes av jenter, tiltrekkes av gutter, helt uten å blande han inn i bildet, så vil nok han også åpne seg for deg dersom han skulle vise seg å være bi. Og en god kompis dømmer selvsagt ikke deg fordi du er bi. Men ikke prøv deg på han. Da vil du nok risikere å gjøre ting vanskelig for både han og deg selv. Jeg synes Bård gir deg svært gode råd under her. Bare for å følge opp dette alternativet litt til: Siden det er "tabu" å følge opp bekjennelsen med "...og dessuten er jeg forelska i deg", "...og dessuten er jeg skikkelig kåt på deg" eller "... - er DU også bi eller homo?" kan det bli en litt kunstig pause etter at du har fortalt ham om DEG. Han lurer kanskje på "Hvorfor i all verden forteller han meg dette?". En plausibel grunn til å "åpne seg" for ham, vil i så fall f.eks. være å be om råd i forhold til hva du skal gjøre med saken: Du kan f.eks. følge opp med "Jeg forteller deg dette fordi jeg er nokså usikker på hva jeg skal gjøre med dette. Om jeg bare skal holde det for meg selv, eller om jeg skal gå ut med det". Eller kanskje litt mer i den retningen du helst ønsker: "Jeg er jo ganske usikker på hele greia. Skulle ønske det hadde vært mulig å få testa det ut på en måte, liksom. Men det er jo ikke akkurat så lett å bare gå bort til en fyr å spørre om han har lyst til å eksperimentere litt". Hvis det ikke skjer noe i løpet av ei uke eller to etter denne siste varianten, kan du trygt glemme ham. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-693433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuzzy76 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 hehe - jeg er nok jente... men har veldig mange gode guttekompiser som jeg helst ikke vil ha 'kluss' med. har mistet et par kamerater fordi de har sagt litt for mye - ikke pga. meg, men fordi de føler seg ubekvemme siden de har avslørt så mye ovenfor meg. Da skjønner jeg hvorfor du er uenig med Bård. Han er gutt og vet hvordan kulturen er mellom gutter. Å stryke en jente forsiktig/tilfeldig over ryggen/hofta ELLER at en jente gjør det med en gutt er VELDIG mye greiere enn når en gutt gjør det med en annen etter min dømmeevne/smak/erfaring/gjetning. Jeg tror ihvertfall jeg hadde reagert hvis en kompis av meg hadde gjort det, da tror jeg det å nevne at man er bi først og ta det derifra er bedre. Og just for the record: jeg er en straight gutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115415-hvordan-forf%C3%B8re-en-annen-gutt/#findComment-693963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.