Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering og forhåpentligvis en oppmuntring til nye og "gamle" slitere.

Vi lyktes altså på vårt 4 ICSI-forsøk og er nå gravid i uke 28 med tvillinger. INGEN tegn til graviditet på de andre forsøkene. Så det går faktiskt an! Var nære på å gi opp pga. det psykiske presset, men er selvfølgelig glad for at vi ikke gjorde det. Det er mange her som har måttet ta flere forsøk for å lykkes, så ha det i bakhodet jenter! Tenker masse på dere.

Alt er bra med meg og nurkene, så jeg slapper mer av nå. Man er nok litt mer bekymret når man har strevd for å få det til.

Ikke gi opp jenter!!!

Mange klemmer fra Kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115438-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kul, så koselig å høre" fra deg igjen"SSSSS"

Har egentlig veldig dårlig tid, det er full fart her i gården med tre jenter på 7 måneder.Det er like før de krabber avgærde her så her er det liv i leiern"SS"

Så flott at alt er bra. Du får ha lykke til videre Kul.

Ett godt råd. HVIL DEG MASSE o SOV mye. Det blir lite med sånn luksus. men selvfølgelig det er kjempegøy.

Ha det så lenge.

TKJ og kul!

Hyggelig å høre at du lever TKJ! Tenkt masse på deg mens jeg har sukket litt over mine to en sen nattestime!

Kul - du aner ikke, dette er kjempemoro! Og slitsomt i begynnelsen, absolutt, men herlighet for en belønning. Pikene mine er nå nesten 14 mnd, og i dag gikk A ordentlig!!! fra rom til rom!

Det er som du sier, og jeg tror det holder seg, det er noe eksrta med våre små, og den følelsen sitter liksom alle vi kjenner med også, veldig hyggelig.

hvis du ikke vet det, så er tvilllingforum på www.snartmamma.com strålende.

Til dere andre, dette kommer til å gå til slutt! Vi tenker på dere og håper for dere masse masse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...