Gjest mangofor4555 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 jeg er i et ganske nytt forhold..eller,det har ikke riktig blitt et forhold enda.men det som er problemet er at jeg lurer på om han er litt egoistisk og mest opptatt av egen nytelse i sengen.altså,vi har begynnt å kose litt og sånt,har ikke gått så langt som til samleie,men alt utenom liksom. en gang vi lå å koste og begge var veldig tente spurte han om jeg ville suge ham.jeg ville,så jeg gjorde det.etterpå koste vi litt mer og han gikk ned for å slikke meg.han holdt på en stund,tror det var første gangen han har gått så langt med en jente.han sluttet egentlig ganske fort og etterpå ville han at vi skulle ligge sammen på ordentlig.jeg sa nei,og vi fortatte å kose.han vil hele tiden at jeg skal runke ham og ta på ham, og jeg føler jeg gjør mer for å tilfredsstille ham en han gjør for meg.en annen gang vi lå å koste førte han også hånden min under buksa hans og spurte etterhvert om jeg ville suge ham. jeg liker denne gutten godt og er tent på ham, men det er litt turn off når jeg føler at han tar på meg osv...bare for å få seg selv tilfredsstillt.det er ikke ofte han har fingret meg og sånn,men jeg vet at han vet at jeg vil at han skal gjøre det..i tillegg er jeg litt bekymret for at han ikke likte å slikke meg den gangen.isåfall vil ikke jeg heller tilfredsstille ham på den måten, for jeg mener det skal være en gi og ta situasjon..kanskje jeg bare overreagerer med hele greia?det er litt vanskelig og jeg vil ikke snakke med ham om det..enda.ikke før jeg er litt mer trygg på hva jeg føler osv. jeg føler ikke jeg fikk forklart alt riktig i dette innlegget, men kanskje det er noen der ute som har noen kloke ord å si om dette likevel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115498-overreagerer-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 du må nok dessverre snakke med ham, forklare ham ordentlig hvordan dette føles, at du vil han skal kose med deg like mye som du koser med ham. men du, koser du med ham fordi du liker det, fordi han spør, eller fordi du vil ha noe tilbake? synes det er litt rart at han må spørre liksom, er vel bedre om dere bare gjør det dere har lyst til... fortelle hverandre hva dere ønsker er greit, men å be den andre... jeg vet ikke helt... ta dere en tur i dusjen sammen, så synes kanskje han det er bedre å slikke deg, og du det er bedre å suge ham. Han vet kanskje ikke hvordan man gjør det, er usikker, og vet ikke hva du liker og om du liker det. prøv dere frem litt... synes det er veldig bra at du venter med samleie jeg, virker absolutt ikke som dere er helt klare for det, og om han er sammen med deg bare for at dere en dag skal ligge sammen, så synes jeg det er grunn til å bli bekymret. tips, ligg på siden, med hodet i hver deres ende, 69, og slikk og sug hverandre, garantert bedre for begge to, også lov å bruke fingre... er kjedelig å holde på en av gangen liksom, veldig godt å kose med hverandre samtidig... og så er det jo godt å kysse hverandre også da... dere er forelsket? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115498-overreagerer-jeg/#findComment-692038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dere er ganske unge og uerfarne? Hvis så kan det jo rett og slett være at han ikke vat hva han skal gjøre - så fortell han gjerne hva du vil han skal gjøre og hvordan. Hvis han bare er ego er det jo ingen vits å gjøre noe for han før han gjør noe for deg først. Enkelt og greit *S* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115498-overreagerer-jeg/#findComment-692062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Et forhold der en holder regnskap over hva og hvor lenge den andre gjør noe en selv liker fordi en ikke ønsker å gjøre noe mer enn den andre er det dødfødt forhold. Når han slikket deg, holdt han på en stund eller slutten han ganske fort? Litt forvirrende den der. Poenget med sex er jo å glede den andre, men du virker mer opptatt av din egen nytelse. Du vil ikke gjøre noe dersom han ikke.... osv. Og hvorfor må dere be om at den andre skal gjøre ting? Dette bør komme av seg selv, fra begge. At han vil du skal kose med han er vel ikke rart? Du ønsker vel det samme fra han? Du får heller be om det. Kanskje han ikke skjønner det, ikke vet hvordan eller tror du er fornøyd med det han gjør. Hvordan det er turn off at du føler han tar på deg kun for å bli tilfredsstillt selv, når du gjør akkurat det samme, skjønner jeg ikke. Kanskje smakte du ikke godt den gangen, kanskje smaker du ikke godt uansett. Å boikotte suging av han av den grunn blir for dumt. Sex er ikke noe en forhandler om. Prøv heller å vask deg skikkelig å se om det hjelper. Det hjelper i alle fall ikke å nekte han noe. Det blir dere bare uvenner av. Selv om jeg er enig i at sex er gi og ta, og er han en egoist som bare tar så dropp hele gutten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115498-overreagerer-jeg/#findComment-692434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tror nok mange menn er egoistiske i senga og tenker mest på sin egen nytelse. Det er i så fall min erfaring. Synes det er rart at det skal være nødvendig å be om ting som han burde gjøre helt av seg selv særlig fordi du gjør det av deg selv. Snakk med han om problemet og spør han hvorfor han ikke tar disse initativene. Det er bare han som kan gi det riktige svaret. Vi her på forumet kan bare synse om saken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115498-overreagerer-jeg/#findComment-692549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaaaja Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tror nok mange menn er egoistiske i senga og tenker mest på sin egen nytelse. Det er i så fall min erfaring. Synes det er rart at det skal være nødvendig å be om ting som han burde gjøre helt av seg selv særlig fordi du gjør det av deg selv. Snakk med han om problemet og spør han hvorfor han ikke tar disse initativene. Det er bare han som kan gi det riktige svaret. Vi her på forumet kan bare synse om saken. jeg så jeg hadde skrevet feil en plass.det skulle stå:han holdt bare på en liten stund,sluttet ganske fort. og når det er sgat, er jeg egentlig ikke uerfaren..har vert i to lange forhold før og begynnte med sex ganske tidlig.det er kanskje litt av grunnen at jeg reagerer som jeg gjør,fordi jeg har noen litt dårlige erfaringer med litt småegoistiske gutter i senga tidligere.ingen av dem har klaget på lukten der nede,og jeg hadde dusja den dagen, så det kan ikke være grunnen.tror kansje han synes det var litt ubehagelig for jeg har en del hår... jeg tar ikke på ham kun for å få noe tilbake.jeg gjorde det mest for å glede ham og fordi jeg var tent på ham.men jeg tror kanskje jeg overreagerte litt..tipper det er fordi han er uerfaren.det kommer nok etter hvert:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115498-overreagerer-jeg/#findComment-692830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.