Gå til innhold

Burde vi skilles?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

14

• Ulv I Faarikaal

13

• Lillemus

3

• huufsa

3

Ulv I Faarikaal

Da finnes et knep som er "vanlig" blant muslimske jenter: Analsex. Slik vil lakenet ærbødigst by på den forventede blodpletten etter bryllupsnatta. Luringene.

Enda mer vanlig er en plastsprøyte med blod brakt inn i sengekammeret og bekvemt tømt på lakenet og/ eller i brudens skjød.

Nei, og vi er ikke så dumme at vi ikke gjennomskuer dine idiot-eksempler med muslimer fra Tjetjenia.

Nazismen vokste frem i ett av våre naboland. Langt flere personer er drept av den og den rasismen du lider av, enn av muslimer.

Det unnskylder på ingen måte drap/terrorisme utført av fundamentalister, like lite som deres handlinger er noen unnskyldning for ditt hat og trakassering av uskyldige.

Præhæ..du må jaggu være glad for nazismen. Den gir deg i alle fall påskudd til å forsvare all verdens islamsk terror og fanskap.

Men det er ikke slik at ofrene for islam i dag får det noe bedre av at du henviser til tidligere overgrep. Du benytter en gammel teknikk ved å peke på andre overgrep og si "du også". AKP brukte den mye (og kanskje fortsatt) for å forsvare sin kuksuging av all verdens despoter og tyranner.

Du fremstår som en notorisk islamisthore, sør. Og det er ikke noe vakkert syn.

Præhæ..du må jaggu være glad for nazismen. Den gir deg i alle fall påskudd til å forsvare all verdens islamsk terror og fanskap.

Men det er ikke slik at ofrene for islam i dag får det noe bedre av at du henviser til tidligere overgrep. Du benytter en gammel teknikk ved å peke på andre overgrep og si "du også". AKP brukte den mye (og kanskje fortsatt) for å forsvare sin kuksuging av all verdens despoter og tyranner.

Du fremstår som en notorisk islamisthore, sør. Og det er ikke noe vakkert syn.

Hva folk i AKP gjorde må da kommunister som deg være langt mer bekymret for enn det jeg bør? Jeg har alltid talt mot kommunisme, du taler jo alltid for.

Gjest eventyr...

Hei..

Nesten som å høre om samboer dette jo..

Oppfører seg som en liten gutt til tider oh sånn...

Les dette...

http://skolenettet.ls.no/imaker?id=150643&malgruppe=0&trinn=0&omr=51631&mal=sporsmal&method=modulshow

Kanskje det kan være noe sånt, evt. uten aggresjonen?

Bare et råd...Ikke nødvendigvis for å støtte mannen din, men se muligheter! Jeg vet hvordan du har det! Men jeg gir ikke opp. Ja, det er vanskelig å leve med en sånn mann, men det kan faktisk være en grunn til at han oppfører seg som han gjør!!

Lykke til uansett hva du velger å gjøre!!

Annonse

Ulv I Faarikaal

De må nok gjemme seg godt.

Sitat fra en imams notater:

I Profet Loot tiden var det et samfunn med homser og lesber. I Koranen er det beskrevet hvordan det gikk med dem !! Dette er den verste synden man kan gjøre! Profeten SAAW sa om homser og lesber at når man blir homse eller lesbe eller bare å tenke tanken på det er som å drepe meg (drepe profetene Mohammed SAAW) med sverd 50 ganger!!

Ulv I Faarikaal

Selvfølgelig, at jeg kunne glemme det.

I Profet Loot tiden var det et samfunn med homser og lesber. I Koranen er det beskrevet hvordan det gikk med dem !! Dette er den verste synden man kan gjøre! Profeten SAAW sa om homser og lesber at når man blir homse eller lesbe eller bare å tenke tanken på det er som å drepe meg (drepe profetene Mohammed SAAW) med sverd 50 ganger!!

Har ikke sett en prest i den norsek kirke gå så langt? Jeg vet de misliker homofile og at det er i strid med bibelen, men de har vel innsett at det fins mange homofile prester og tilpasser seg vel en dag.

Vi har i hvert fall sluttet å hugge hodet av de som ikke vil døpes, det er er vel et titall hundre år siden.

Annonse

Men når Lot og Lot hustru forlot Somorra og Gomorra(?) var det vel av samme grunn Gud utslettet disse byene. Så det er vel egentlig like strengt i kristendommen.

Og homofili er en dødssynd i de kristenes øyne også. Det finnes ikke tilgivelse for slikt.

Så jeg fatter ikke hvordan homofile kan være kristne i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...