Gå til innhold

Trenger et seriøst svar!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting, og jeg vil først og fremst nevne at jeg er helt seriøs. Jeg hadde "tilfeldig-sex" med ei jente for vel 1 uke siden.Jeg vet hvem jenten er. Vi var beruset begge to, og før vi hadde samleie, gav hun meg munnsex. Det gikk for meg, og litt etter bestemte vi oss for å gå videre. Jeg brukte prevensjon(kondom) men siden det var litt av mine kjønnsafter på penis etter første orgasme gled kondomen av og jeg var inni jenten 2-3jukk uten kondomen.. Jeg er ikke sikker/tror ikke at jenten går på p-pillen.. Jeg trakk penisen ut så fort jeg "fant ut" om kondomen, og det gikk ikke for meg inni henne. Det jeg er bekymret for/lurer på er om det er noen sannsynlighet for at jenten kan ha blitt gravid av at jeg var inni henne 2-3jukk uten kondom i tilfelle det var litt sæd igjen på penis etter første orgasme?? kun seriøse svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115553-trenger-et-seri%C3%B8st-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hypok1365380535

Ja, sjansen for graviditet er vel til stede, men den er vel ikke særlig stor. Det kommer først og fremst an på om hun har eggløsning, eller skulle ha eggløsning de nærmeste to-tre dagene.

Jeg må si det samme som prust. Det er en ørliten mulighet for dette da det ligger igjen rester av sæd. MEN.. for det første så lever ikke disse sæd-cellene lenge inne i en kondom, for det andre.. selv om du hadde kommet inne i henne er også muligheten for å bli gravid liten. Det må liksom stemme med begge to, både eggløsning og mere til. Selv prøvde jeg og min kjære å bli gravid i 15 måneder før det ble resultat, og da hadde vi veldig ofte sex.

Hun bør nok ta en test uansett, men tror ikke du skal bekymre deg.

Ja, det er en sjanse, som de andre besklriver.

Det er også en sjanse uten at noen har sugd deg først. Når den er stiv så kommer det ofte noen dråper ut før utløsningen kommer. Dette kan være nok i seg selv. Men sjansen er ikke så veldig stor.

Jeg krysser fingrene for deg.

Ja, sjansen for graviditet er vel til stede, men den er vel ikke særlig stor. Det kommer først og fremst an på om hun har eggløsning, eller skulle ha eggløsning de nærmeste to-tre dagene.

Takk for hjelpen.. Har nok funnet ut at sjansen er tilstede, men du tror vel sjansene for graviditet er minimale?? eller? Har hvertfall lært leksa mi jeg. Blir nok første og siste gang dette skjer.

Takk for hjelpen.. Har nok funnet ut at sjansen er tilstede, men du tror vel sjansene for graviditet er minimale?? eller? Har hvertfall lært leksa mi jeg. Blir nok første og siste gang dette skjer.

Ja, sjansen er veldig liten. Hun bør ta graviditetstest hvis hun ikke får mensen til riktig tid.

Bra dere har lært!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...