Gå til innhold

Hvordan merker man om en mann er jomfru?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jomfru eller ei

Det tror jeg er veeeeeldig vanskelig å se...

Klart det er vanskelig å se. De har jo ikke akkurat en glorie rundt penisen. Jeg tenkte mer på psykisk - for tidlig utløsning f.eks.? Eller ved at de ikke fungerer slik de skal.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Klart det er vanskelig å se. De har jo ikke akkurat en glorie rundt penisen. Jeg tenkte mer på psykisk - for tidlig utløsning f.eks.? Eller ved at de ikke fungerer slik de skal.

Menn har ikke det samme problemet, vi kan være jomfruer flere ganger :)

Greit å ha noe å skylde på.

Det tenkte du ikke på ?

Annonse

Gjest jomfru eller ei

Er det så lett å finne ut om jenter er jomfruer? Fortell. Saksopplysning:

Kun et fåtall blør, har tykk hinne og alt det tullet der. De fleste har dessuten kost med seg selv i årevis før samleie finner sted.

Vel de sier at det skal gjøre vondt den første gagen og at man skal blø. Om noen jenter har ødelagt den allerede er det jo vanskeligere å oppdage det.

Gjest jomfru eller ei

Nei, det kan de drive med hundrevis av ganger, men det gir seg etterhvert dah.

Jeg lurer litt på hvorfor du spør.

Var utfor en mann engang som fikk for tidlig utløsning. Det kunne jo hende at han var jomfru? Leste et innlegg lenger ned om en gutt som hadde samme problem og svarene han fikk var at han måtte være ung og uerfaren. Men jeg skjønner nå at for tidlig utløsning ikke er et tegn på nybegynnerhet fra mannens side. Hva kommer det av egentlig?

Var utfor en mann engang som fikk for tidlig utløsning. Det kunne jo hende at han var jomfru? Leste et innlegg lenger ned om en gutt som hadde samme problem og svarene han fikk var at han måtte være ung og uerfaren. Men jeg skjønner nå at for tidlig utløsning ikke er et tegn på nybegynnerhet fra mannens side. Hva kommer det av egentlig?

For tidlig utløsning kan du sammenligne med å koke melk. Det nytter ikke å stoppe eller holde igjen rett før det går, da er det fort for seint.

Også kan menn ofte komme til kokepunktet veldig fort til tider.

Det mentale spiller veldig stor rolle. Derfor vil en ung og uerfaren som er veldig opphisset ha lettere for å komme for fort enn en eldre mann som har gjort dette noen ganger.

Gjest jomfru eller ei

For tidlig utløsning kan du sammenligne med å koke melk. Det nytter ikke å stoppe eller holde igjen rett før det går, da er det fort for seint.

Også kan menn ofte komme til kokepunktet veldig fort til tider.

Det mentale spiller veldig stor rolle. Derfor vil en ung og uerfaren som er veldig opphisset ha lettere for å komme for fort enn en eldre mann som har gjort dette noen ganger.

Så det kan være tegn på nybeggynerhet fra mannen side da?

Ville ikke det være uhøflig å spørre om overfor en mann på 23 år? Regner med at menn er litt mer stolte på dette område enn kvinner.

Spør på en pen måte, ikke slik at det virker som om du lurer på det fordi han var helt udugelig i senga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...