Gå til innhold

Hvordan merker man om en mann er jomfru?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Var utfor en mann engang som fikk for tidlig utløsning. Det kunne jo hende at han var jomfru? Leste et innlegg lenger ned om en gutt som hadde samme problem og svarene han fikk var at han måtte være ung og uerfaren. Men jeg skjønner nå at for tidlig utløsning ikke er et tegn på nybegynnerhet fra mannens side. Hva kommer det av egentlig?

Overskudd av hormoner, overopphisset, ung og veldig oppbygd forventning. Hjernen er den mest aktive erogene sonen vi har. Ukjent og spennende, oppfyllelse av fantasier.

Fortsetter under...

Det er ikke så lett å finne ut om en jente er jomfru heller. Jeg lurte jaffal min første partner. Og jeg er en talentløs skuespiller bare så det er sagt:D

Jeg var sammen med ei jente som sa at hun var jomfru. Det eneste jeg merket var at hun var trangere enn det jeg har opplevd med andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...