Gå til innhold

Sexpress i samfunnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, forstå hva du mener. Det er mulig jeg var i et uheldig miljø. Men det er ganske vondt å sitte å høre på andre som skryter på seg det ene etter det andre når man kanskje ikke opplever så mye selv. Da begynner man å føle seg unormal.

Jeg forstår at det av og til er vanskelig, selvsagt er det det. Men det må man bare leve med.

Men to ting vil jeg si. For det første så legger man merke til de som skryter, det er ikke like kult å sitte å fortelle at man ikke har opplevd noe kult. Men prøv også å legge merke til alle de som ikke skryter. For det andre er det helt normalt å være unormal. De fleste er unormale på noen områder. Det finnes ingen grunn til å være som alle andre til enhver tid.

Nå har du gjort det du har gjort, og fått en god eller dårlig opplevelse ut av det. Og siden jeg er i det hjørnet nå så kommer litt mer visdom: Selv dårlige opplevlser er gode erfaringer. Ta erfaringene med deg og lykke til videre.

Annonse

Gjest slitern

Jeg forstår at det av og til er vanskelig, selvsagt er det det. Men det må man bare leve med.

Men to ting vil jeg si. For det første så legger man merke til de som skryter, det er ikke like kult å sitte å fortelle at man ikke har opplevd noe kult. Men prøv også å legge merke til alle de som ikke skryter. For det andre er det helt normalt å være unormal. De fleste er unormale på noen områder. Det finnes ingen grunn til å være som alle andre til enhver tid.

Nå har du gjort det du har gjort, og fått en god eller dårlig opplevelse ut av det. Og siden jeg er i det hjørnet nå så kommer litt mer visdom: Selv dårlige opplevlser er gode erfaringer. Ta erfaringene med deg og lykke til videre.

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...