Gjest kan det skyldes det? Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har gått på p-sprøyten i ca. 3 år nå , og har manglende sex-lyst. Det vil si at jeg har gjerne sex med mannen min nesten hver dag , men det er på grunn av hans lyst. Tidligere fikk jeg orgasme under samleie( ved berørelse av klitoris) , men ikke nå lenger. Kan det skyldes hormonene i sprøyten? Andre som har opplevd dette? Hilsen ei som har lyst å føle lyst igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115608-kan-det-v%C3%A6re-p-spr%C3%B8yten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 jeg tror dere har sex litt for ofte, og at han er litt for klar for sex nårsomhelst så det blir ikke så spennende for deg å forføre ham... dessuten får du jo ikke tid å tenne på ham når dere har sex hver eneste dag. gå over til en gang i uken, du bestemmer! hold ham på pinebenken... hihi... (pass på å forberede ham da, så han ikke tror du har funnet deg en annen, at dette er sexlysten din og ikke forelskelsen i ham) hører om folk som sier de mister sexlysten av ppiller, men jeg tror ikke helt på det... mulig det er litt sant, men det er nok oftere rutiner og slikt som gjør at man ikke synes det er så spennende. har sex blitt rutine? overrasker han deg lenger? forfører han deg? kysser dere? kanskje er det på tide med mer romantikk i forholdet igjen, og mindre sex? lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115608-kan-det-v%C3%A6re-p-spr%C3%B8yten/#findComment-693090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg tror dere har sex litt for ofte, og at han er litt for klar for sex nårsomhelst så det blir ikke så spennende for deg å forføre ham... dessuten får du jo ikke tid å tenne på ham når dere har sex hver eneste dag. gå over til en gang i uken, du bestemmer! hold ham på pinebenken... hihi... (pass på å forberede ham da, så han ikke tror du har funnet deg en annen, at dette er sexlysten din og ikke forelskelsen i ham) hører om folk som sier de mister sexlysten av ppiller, men jeg tror ikke helt på det... mulig det er litt sant, men det er nok oftere rutiner og slikt som gjør at man ikke synes det er så spennende. har sex blitt rutine? overrasker han deg lenger? forfører han deg? kysser dere? kanskje er det på tide med mer romantikk i forholdet igjen, og mindre sex? lykke til! Du tror ikke på det? Da skal jeg gi deg forklaringen: P-piller (eller all hormonprevensjon) inneholder hormoner som hemmer eggløsningen. Mange (de fleste?) kvinner er mye kåtere under eggløsning, naturlig nok i og med at det er da de fra naturens side er fruktbare. Ergo vil denne sexlysten forsvinne når eggløsningen forsvinner! Sånn er det i alle fall hos meg og jeg har hørt mange andre kvinner si det samme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115608-kan-det-v%C3%A6re-p-spr%C3%B8yten/#findComment-694560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.