Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg hadde sex med en fyr for en uke siden, og etter det har jeg fått masse tyntflytende utflod. Den ser helt normal ut og lukter ingenting, og det er ikke hele tiden...men jeg lurer på om noen vet hva det kan være? Hvis det er noe...Eller om det kanskje blir sånn fordi jeg er smånervøs for at det KAN være noe...hvor lenge burde jeg vente før jeg går å sjekker meg for evt. kjønnsykdommer? han ejakulerte ikke inni meg...hvis det har noe å si...

Håper noen kan svare meg!

Ninz :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115610-masse-tyntflytende-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke spesialist på symptomer hos jenter, men utflod ca en uke etter sex vil kunne være en kjønnssykdom. Du bør nok få sjekket dette snarest. Du trenger ikke å vente med å sjekke - bare kom deg avgårde! Det at fyren ikke ejakulerte inne i deg har ikke noe å si. Hvis dere hadde ubeskyttet samleie kan smitte uansett overføres.

Jeg er ikke spesialist på symptomer hos jenter, men utflod ca en uke etter sex vil kunne være en kjønnssykdom. Du bør nok få sjekket dette snarest. Du trenger ikke å vente med å sjekke - bare kom deg avgårde! Det at fyren ikke ejakulerte inne i deg har ikke noe å si. Hvis dere hadde ubeskyttet samleie kan smitte uansett overføres.

det var sånn dagen etterpå...

Jeg har hørt at det tar ihvertfall to uker før man får noen symptomer...men man vet jo aldri....

det var sånn dagen etterpå...

Jeg har hørt at det tar ihvertfall to uker før man får noen symptomer...men man vet jo aldri....

Mulig det tar lenger tid for symptomer hos jenter, men jeg tror nok ikke det er uvanlig å oppdage noe en uke etterpå. Men du får neppe symptomer allerede dagen etterpå. Jeg anbefaler at du sjekker deg. Når du skal ha sex neste gang med noen annen så slipper du jo å tenke på at du kanskje smitter ham med noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...