Gå til innhold

Sex ute i naturen - ikke alltid like greit! ; )

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Det fikk samboern min og jeg oppleve nå i helgen. var på hytta og ute med båten, dro ut på en øy for å få litt tid for oss selv og kose oss litt både på land og i vann.. MEN så kommer det en familie på 8 og legger seg på samme øy som oss, to meter unna! Dette synes vi var jævla frekt og ødela liksom våre planer.. Uskreven regel er at man ikke legger seg oppå andre på øyer, vil man være sammen med andre drar man på stranda. Så vi reiste for ville ikke være der med dem.. Ble ikke noe da nei!

Når vi kommer opp på hytta og sitter foran på terrassen skulle jeg til å suge han, men så hører vi folk på veien og så blir det bare stress. Så vi går bak hytta, har en gressflekk der og setter i gang. SÅ ser jeg den jævla naboen som driver å bærer noe bak skjulet sitt (bak der er han aldri ellers) og ser rett på oss! : ) Han hadde vel tenkt å slå av en prat, men snudde seg og gikk videre,... Uff!

Da ga vi opp hele natursexen og krvler oss inn på rommet med gress og greiner i håret.. Lysta var drept for lengst hos meg men...

Vi tok det igjen på natta da, men holdt oss innendørs da også... : ) Så sx ute er ikke alltid like greit å få til, selv ute på en øy eller bak en hytte langt uti skauen. men vi prøvde!

badre lykke neste gang, hvis vi gidder å prøve.. hehe : )=

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115614-sex-ute-i-naturen-ikke-alltid-like-greit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ikke alltid som man planlegger, og desverre er det også så mange mennesker rundt om kring at selv på de mest avsideslignende steder risikerer man å treffe på andre.

Det fikk jeg og dama også erfare i sommer, vi trodde vi hadde masse plass bare for oss selv, heldigvis var vi 'ferdige' innen stedet begynte å føles som 'E6 i rushen.'

Annonse

Kunne dere ikke gjort det i båten da? Eller på ett skjær?

Synes ikke du det er dumt å kjøre på skjær bare for å få seg et nummer?

Synes jeg ser skademeldingen til selskapet etter at redningsskøyta har tatt jobben: "Da vi midtfjords følte hormonene var i ferd med å ta overhånd ønsket vi å komme til land raskest mulig så ikke vi skulle penetrere internasjonalt farvann. Da vi så skjæret som omtales i post 16 på skjemaet fant vi ut at dette fikk være tilfredstillende for anledningen. Av sikkerhetsmessige hensyn valgte vi å ta landgang og ankring i samme operasjon, noe som forklarer forvrengt propell, skader på skrog, forslåtte rompeballer, sprekk i vindskjerm og en knust testikkel."

Annonse

La oss ikke rippe opp i det.

:)

Vi hadde nettopp for en liten uke siden en vellykket sex i det fri, vi tok en tur innover en skogsvei, til en elv, badet nakne og elsket i solen....det gjelder å finne et slags avsidesliggende sted....det skal nok holde...

Gjest Pricilla

Så dumt da, Pricilla! Bedre lykke neste gang!

Ble bare jævla komisk etterhvert! ; ) Uansett hvor vi prøvde å "gjemme" oss, så ble vi forstyrra.

Men vi tok det igjen på natta da som sagt.. men inne på soverommet. bedre lykke neste gang ja! ; )

Gjest Pricilla

Kunne dere ikke gjort det i båten da? Eller på ett skjær?

vel... dette er ikke på sjøen, men et ganske stort ferskvann og vi har en liten jolle med 4,5 hester. Samboern dreiv å fekta med staven en del i båten, mens jeg febrilsk prøvde å dytte ormen under shortsen igjen! *ler* Er ikke vanskelig å se fra hyttene på land eller andre båter hva som foregår i en båt...

Stakkrs.. han kunne nesten ikke vente til vi kom i land litt for oss selv, men det varte ikke lenge nei... Fikk ikke lufta´n engang! ; ) Hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...