Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker og redd

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5 år. Kjærligheten blomstret og vi kjøpte oss en leilighet sammen. I de siste to årene har vi slitt med forholdet. Han plages med angst og depresjoner og er til tide ganske langt nede. Dette går også utover meg. Jeg vil komme meg ut av forholdet, men er livredd for hva han skal finne på da. Jeg er også student, og har veldig dårlig økonomi, så det å finne seg ny plass å bo vil bli vanskelig for meg også... Jeg har mistet alle følelsene for kjæresten min. Og samtidig er jeg i ferd med å få sterke følelser for en annen type... Jeg trenger noen gode råd for hva jeg skal gjøre. Vi er som bestevenner, så jeg vil ikke såre han, men forholdet vårt er ikke bra, og jeg vil "ut i verden" og prøve nye ting også... jeg er ung, og han er den eneste jeg har hatt seksuellt. Dersom noen kommer med gode råd, er jeg veldig takknemmelig for det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115616-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Det er bare pos. at du kun har hatt en sexpartner! Om følelsene er døde, må du enten finne dem igjen eller gjøre det slutt. Det er tøys å vente... da blir det bare vondere for ham. Snakk sammen, og vær ærlig. Si det du skrev her! Lykke til.

han er den eneste jeg har vært sammen med seksuelt...

skjønner ikke dette jeg, hva har det å si liksom? kan man ikke leve med å kun ha hatt sex med en person hele livet? ingen som har erfaringer med dette?

synes du slår opp på tynt grunnlag jeg. hva er galt med ham du har nå, bortsett fra at du har sett en kar som er litt grønnere?

emilie1365380386