Gå til innhold

Trenger gode råd....

Anbefalte innlegg

Hei, nå trenger jeg virkelig gode råd fra dere. Jeg er 26 år har 2 barn, ei på 7år fra tidligere forhold, og ei på 7mnd som jeg har med samboeren min. Saken er at jeg er så dritt lei av å må gjøre alt, passe barn, gjøre husarbeid, osv. Det som er at at jeg må stå for alt, ansvar for at regningene blir betalt, forsikringene er i orden, vaske bil, ja alt, eneste han gjør er å gå på jobb, trene ellers så ligger han på sofaen. Jeg må be han om å gå ut med søppla, be ham om å trille dattera vår, be ham om å male hus, osv. Begynner å blir ganske sliten.

Vi snakker ikke sammen, sexlivet, ja det har vi ikke. Når jeg nevner det til ham så sier han det er fordi han er sliten og at lysten har blitt mindre siden jeg var utro for snart 5 år siden, så sier jeg hvorfor tilga du meg da, å hvorfor fikk du barn med meg, da sier han bare hold kjeft. Jeg blir snart gal.

Jeg er så sliten, men jeg er også så glad i ham, hva skal jeg gøre, det hjelper jo ikke å si noe. For da er jo jeg enten syk i hodet eller hore...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115622-trenger-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Vi har det likt som dere med at jeg gjør alt i huset og må tenke på alt. Men vi er glade i hverandre, og jeg kunne aldri tenkt meg å være utro. Jeg er også lei av å måtte mase om at han i alle fall rydder opp etter seg. Han vet jo jeg blir hissig og sint når jeg har 1000 ting å gjøre. Jeg tror kjæresten din er sliten om kvelden og derfor ikke orker sex (slik er det med mannen min). Men prøv å tenne ham... (vet det ikke nytter alltid, men..) Si f.eks. en lørdag at nå rydder vi, så kan vi kose oss i kveld. Si konkret hva han skal gjøre, og setter han seg bak pc'en så.. vel, jeg vet ikke helt hva du skal gjøre da. Jeg må mase på min mann, ser du. Vet ikke om du fikk noe utav dette, men... Finn på noe sammen dere to en kveld, få barnevakt. Får dere ikke barnevakt, så kos dere om kvelden hjemme med god mat og film. Mimre om da dere ble kjærester... Få ham til å gjøre noen faste husarbeid ting. Si det er hans ansvar. Men så var det da om han ikke gidder, og man må ha det ryddig pga besøk osv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115622-trenger-gode-r%C3%A5d/#findComment-692848
Del på andre sider

Gjest Også en mor til fem barn

Unnskyld meg, men jeg lurer på hva du skal med en sånn mann.

Syntes jeg leser inlegg på innlegg om de samme problemene.

En som ber deg holde kjeft når du spør ham om noe, kaller deg hore og ellers ikke gjør noen verdens ting.Og denne mannen vil du ha? Du har fått et svar til med gode "råd" for å gjøre det bedre,men er rystet over at du i det hele tatt vil ha det sånn. Du har jo barn oppe i dette her som hører disse tingene! Forstår ikke hvorfor du ikke går.Hadde ikke brukt 5 min mer på denne egoistiske fyren. Skaff deg et liv og kom deg vekk. Det fortjener du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115622-trenger-gode-r%C3%A5d/#findComment-694816
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...