Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er bare problemer. Nå har jeg tatt en Primolutkur på 2 tabletter 3 ganger daglig i 4 dager for å få mens før IVF-forsøk. Jeg har tatt flere Primolutkurer før også, med varierende dosering. Har vanligvis fått mens 2-3 dager etter siste tablett.

Denne gangen ble det ikke slik. Jeg tok siste tablett på tirsdag kveld. Nå er det mandag og ennå er ingen mens i sikte! 6 dager! Har noen vært borti noe lignende? Hva er det som skjer?

Føler meg motløs og sliten. Attpåtil kom sambo med en utrolig teit kommentar som gikk på IVF-forsøket, så nå er det trist her altså....:o(

Håper noen kan svare meg.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115692-f%C3%A5r-ikke-mens-etter-primolut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg kan dessverre ikke svare mht. Primolut og mensen. Har alltid fått mensen de få gangene jeg har brukt det. Ville bare sende deg en god *klem* og håpe at verden snart går din vei.

Har du prøvd å spørre på noen av de andre ufb-forumene på www.fub.no eller www.snartgravid.com - kanskje noen kan hjelpe deg der?

Hei,

jeg kan dessverre ikke svare mht. Primolut og mensen. Har alltid fått mensen de få gangene jeg har brukt det. Ville bare sende deg en god *klem* og håpe at verden snart går din vei.

Har du prøvd å spørre på noen av de andre ufb-forumene på www.fub.no eller www.snartgravid.com - kanskje noen kan hjelpe deg der?

Takk for at du tok deg tid til å svare. Jeg har fått løsningen på gåten nå, og svaret var det hyggeligste du kan tenke deg: Jeg er gravid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...