Gå til innhold

Oppgitt over meg selv. Sjalusi.

Anbefalte innlegg

Gjest Sier det ikke!

Er ikke en sjalu typen av meg, men tror jeg er en smule sjalu nå og det gnager på meg.

Har verdens beste venninne som jeg er sammen med flere ganger i uken, hun har også vært med samboern min og meg på hytteturer osv. Hun er singel. Samboern og jeg har vært sammen fem år og hun har kjent han fra starten av. Vi var ikke så ofte sammen før som nå.

"Problemet" er at de kommer å godt overens, og jeg er glad for det, men også litt sjalu og trenger å høre at det bare er tull av meg fra noen utenfra.

De er begge opptatt av filmer og nedlasting av musikk (PC generelt) og de bruker en del tid på det mens jeg lager mat eller ser på tv. De oppfører seg som søsken synes jeg (søskenkjærlighet) og jeg er kjempeglad for at de har blitt så gode venner.

På en fest vi hadde en dag var det flere som spurte meg m jeg ikke var redd for at det skulle skje noe mellom dem siden de løper etter herandre og småerter/slår, kall det gjerne flørt, men jeg synes det ser mer ut som søskenkjærlighet og dette har aldri plaget meg. jeg har aldri tenkt den tanken engang før mange spurte om det.

Jeg er kjempeglad i dem begge og kunne ikke klart meg uten dem. Jeg er litt mer husmor enn henne. Jeg er heller ikke opptatt av de "guttetingene" han er, men hun er det. Derfor finner de tonen og.

Stussa på en ting her om dagen. Samboern skulle måle olje eller hva det var på bilen hennes og når de skulle gå skulle de absolut ha med meg ned. Akkurat som om de var livredde fo å bli alene. Jeg sa nei, men begge maste så ble med ned. noe som var helt unødvendig for jeg bare sto å så på.

hun er mer glad i sommerleker enn meg, sånn som badminton, frisbee, vollyball. Og de har holdt på med det når vi har vært ute å grilla, jeg har blitt med nen ganger. Men de klarer seg bra alene. Men hvis jeg spør samboern om vi to skal gjøre det så gidder han ikke. Men så fort hun kommer vil han?

Jeg får skylde på disse som spurte meg om jeg var redd de flørtet eller hadde noe på gang! For dette er ikke likt meg. De er aldri sammen alene, men vi tre er ofte sammen. Og da ler og tuller de (flørter).

hva bør jeg gjøre? best å holde kjeft? Vil ikke ødelegge vennskapet våres. Og hun er min beste venninne som jeg deler alt med. Også ting om han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115729-oppgitt-over-meg-selv-sjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du reagert om det var en guttevenn av deg han hadde gjort slikt med?

Det virker som om de er kompiser. Hun er guttete av seg og de er blitt venner.

Så blir jo det store spørsmålet om menn og kvinner kan være venner uten at sex/følelser kommer inn i bildet.

Tviler på at du har noe å frykte. At de ville ha med deg betyr jo bare at de vil inkludere deg, neppe at de er redde for å være alene sammen.

Har du forsøkt å spørre han rett ut?

Jeg ville tro at siden de absolutt ville ha deg med ned, når de skulle skifte olje, var det for ikke gjøre deg usikker.

Men jeg ville ha snakket med han om dette.

Skjønner at du begynner å lure.

Det trenger absolutt ikke være noe, men synes kanskje de virker litt hensynsløse.

Gjest Sier det ikke!

Har du forsøkt å spørre han rett ut?

Jeg ville tro at siden de absolutt ville ha deg med ned, når de skulle skifte olje, var det for ikke gjøre deg usikker.

Men jeg ville ha snakket med han om dette.

Skjønner at du begynner å lure.

Det trenger absolutt ikke være noe, men synes kanskje de virker litt hensynsløse.

Har ikke spurt han, er redd for at de da ikke kommer til å tørre å prate sammen mer uten å tro at jeg mistenker noe. Men før sa han at han ikke synes hun avr litt tiltrekkende, mens han nå sier han synes hun er søt i ansiktet, men ikke liker kroppen hennes.

han er heller ikke henns type utseendemssig, men hun sa forleden at hun ikke hadde synes han var kjekk hvis hun så han på gata. men siden hunkjenner han synes hun han er søt og veldig snill. Og det er han og da! ; ) Både mot henne og meg, veldig hjelpsom.

Han kysser meg velig ofte vanligvis, men mindre når henne er med oss. Føler noen ganger at han synes henne er artigere å være sammen med og prate med. Han synes de samme tingene han gjør med henne er kjedelig når han gjør det med meg. Det bekymrer meg litt også. Da er det henne som er morsom da og jeg kjedelig?

Patetisk! (mener meg selv altså)

Har ikke spurt han, er redd for at de da ikke kommer til å tørre å prate sammen mer uten å tro at jeg mistenker noe. Men før sa han at han ikke synes hun avr litt tiltrekkende, mens han nå sier han synes hun er søt i ansiktet, men ikke liker kroppen hennes.

han er heller ikke henns type utseendemssig, men hun sa forleden at hun ikke hadde synes han var kjekk hvis hun så han på gata. men siden hunkjenner han synes hun han er søt og veldig snill. Og det er han og da! ; ) Både mot henne og meg, veldig hjelpsom.

Han kysser meg velig ofte vanligvis, men mindre når henne er med oss. Føler noen ganger at han synes henne er artigere å være sammen med og prate med. Han synes de samme tingene han gjør med henne er kjedelig når han gjør det med meg. Det bekymrer meg litt også. Da er det henne som er morsom da og jeg kjedelig?

Patetisk! (mener meg selv altså)

Mange menn liker å være med kompiser, noe jeg tror de er. Nettopp fordi kompiser deler mange av interessene.

Men det er deg han elsker og ønsker å være med.

At han ikke kysser deg så mye når hun er med (alt kvinner klarer å henge seg opp i :-)) er vel naturlig. Jeg kysser mindre på samboeren min når det er andre til stede, uansett hvem.

Tror dette er en storm i et vannglass.

Jeg har ingen tro på at det har skjedd noe mellom dem. Den dagen det har skjedd, så tør de aldri i verden å tulle og flørte slik de nå gjør når du er i nærheten. Jeg tror også at hun ikke kom til å tørre å komme så ofte til dere heller, kanskje kutte det helt ut.

Som sagt du vil se forskjell i adferden deres, hvis det viser seg at de har gått for langt.

Hun er også redd for å miste deg, så det er jo utrolig dumt av henne å finne på noe. Men det er heller aldri godt å si hva kjærligheten kan få dem til å gjøre av dumheter heller.

Som sagt, jeg tror det er lite å henge seg opp i nå. De har nok ikke gjort noe galt ennå:-)

• 2 uker senere...

Annonse

Girl interrupted

Hadde du reagert om det var en guttevenn av deg han hadde gjort slikt med?

Det virker som om de er kompiser. Hun er guttete av seg og de er blitt venner.

Så blir jo det store spørsmålet om menn og kvinner kan være venner uten at sex/følelser kommer inn i bildet.

Tviler på at du har noe å frykte. At de ville ha med deg betyr jo bare at de vil inkludere deg, neppe at de er redde for å være alene sammen.

Jeg hadde også blitt sjalu.Synes det er en naturlig følelse du har.. det er jo ikke sykelig sjalusi da.Men jeg tror nok jeg hadde blitt litt lei meg hvis jeg følte at han likte bedre å gjøre ting med henne enn med meg.Jeg ville snakket med han om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...