Gå til innhold

Oralsex 2 ganger på 6 år

Anbefalte innlegg

Gjest tuppehøne

OK, vil egentlig ikke gjøre dette til noe problem, men har tenkt litt på dette i det siste, og vil vite hva dere mener.

Har vært sammen med kjæresten min i 6 år, samboere i 5. Sexlivet vårt spruter ikke akkurat av sydende elskov og lidenskap, men vi er vel rolige typer begge to. Selv om jeg kunne tenke meg en kjappis på sofaen til en forandring.. Men det er alltid i senga. Etter dusj.

Da vi akkurat hadde truffet hverandre sugde jeg han en gang, men var ikke helt sikker på at han syntes noe særlig om det, så etter det lot jeg være. Spurte han ikke, han sa heller ikke noe mer om det. Til jeg en dag i vår tenkte faen heller, og prøvde meg på nytt. Etterpå smilte han stort og sa at det var veldig godt. Jeg svarte "..og nå er det din tur!" Han kikket bare på meg "-hva mener du..?"

Da mistet jeg lysten ja. Greit, jeg burde be om det jeg har lyst på, jeg klarer meg fint uten oralsex jeg, og vi kunne vært flinkere til å snakke om sex, og han var jomfru da vi ble sammen.. Men å være så kørka da?? Jeg tror faktisk at han rett og slett ikke skjønte hva jeg mente. Han må som regel få det med teskje, nemlig.

Ble såret, og tenker ikke "go down on him" igjen før han evt ber meg om det. Og da skal avtalen være at jeg får mitt etterpå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115744-oralsex-2-ganger-p%C3%A5-6-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du får ditt etterpå? Ærlig talt... Jeg suger typen hver dag, men forventer ikke at han skal gi mer oralsex. For han liker det ikke noe særlig, og det respekterer jeg. Men jeg liker å suge ham og han liker at jeg gjør det. Men jeg nekter jo ikke å suge ham bare fordi han ikke vil gi meg oralsex... Synes du er egoistisk om du krever at han skal gjøre det samme på deg, uten at du vet om han vil eller ikke.

Gjest Pricilla

At du får ditt etterpå? Ærlig talt... Jeg suger typen hver dag, men forventer ikke at han skal gi mer oralsex. For han liker det ikke noe særlig, og det respekterer jeg. Men jeg liker å suge ham og han liker at jeg gjør det. Men jeg nekter jo ikke å suge ham bare fordi han ikke vil gi meg oralsex... Synes du er egoistisk om du krever at han skal gjøre det samme på deg, uten at du vet om han vil eller ikke.

hmm... Hørt om å gi og ta i forhold? Det er jo det det er snakk om da... Han kan heller ikke forvente å FÅ oralsex, når han ikke vil GI!

Suger samboern in oftere enn han sleiker meg, men det er fordi jeg stopper han da.. Hadde han ikke likt det hadde jeg ikke tcvunget han selvfølgelig, men han kunne heller ikke forvente å bli sugd av meg

Annonse

hmm... Hørt om å gi og ta i forhold? Det er jo det det er snakk om da... Han kan heller ikke forvente å FÅ oralsex, når han ikke vil GI!

Suger samboern in oftere enn han sleiker meg, men det er fordi jeg stopper han da.. Hadde han ikke likt det hadde jeg ikke tcvunget han selvfølgelig, men han kunne heller ikke forvente å bli sugd av meg

Så om jeg ikke hadde likt å suge typen, men han hadde elska å slikke meg, så skulle han altså la være bare fordi jeg ikke ga ham oralsex?

Gjest ikke signatur

Kjenner til det.. gir mannen min en sjelden gang oralsex, han har gitt meg et par ganger bare. Så si det til mannen din med teskjeer om det er det som må til.. kan godt være han ikke har lyst/ikke gidder. Min man synes det er stress! (Hva sier dere andre menn om det? Er det så stress?) Klart det tar mer enn noen minutter når jeg vet han egentlig ikke har så lyst/gidder! Vel.. snakk med mannen din. Forfør ham en kveld dere er alene (barna sover). Gjør det i stua!

Kjenner til det.. gir mannen min en sjelden gang oralsex, han har gitt meg et par ganger bare. Så si det til mannen din med teskjeer om det er det som må til.. kan godt være han ikke har lyst/ikke gidder. Min man synes det er stress! (Hva sier dere andre menn om det? Er det så stress?) Klart det tar mer enn noen minutter når jeg vet han egentlig ikke har så lyst/gidder! Vel.. snakk med mannen din. Forfør ham en kveld dere er alene (barna sover). Gjør det i stua!

Jeg tror menn har ganske ulike oppfatninger av å slikke kvinner; noen liker det rett og slett ikke, andre digger det. Selv liker jeg f eks ikke å slikke ei jente jeg har one night stand med, men hvis det er ei jente jeg har sterkere følelser for, kan jeg godt ha et sterkt ønske om å gjøre det.

Har vel noe å gjøre med at oralsex på mange måter kan oppfattes som en "uegennyttig greie", man gir men enn man får, for å si det sånn.

Gjest ikke signatur

Jeg tror menn har ganske ulike oppfatninger av å slikke kvinner; noen liker det rett og slett ikke, andre digger det. Selv liker jeg f eks ikke å slikke ei jente jeg har one night stand med, men hvis det er ei jente jeg har sterkere følelser for, kan jeg godt ha et sterkt ønske om å gjøre det.

Har vel noe å gjøre med at oralsex på mange måter kan oppfattes som en "uegennyttig greie", man gir men enn man får, for å si det sånn.

Takk for svar:) Mannen min har ikke hatt sex før han møtte meg, så han hadde ikke gjort det før. Da han første gangen prøvde oralsex sa jeg det var godt! Men han synes altså det er stress, og han får jo ingenting utav det. Men når jeg gir ham oralsex er det jo på samme måten. (Altså jeg får ingenting utav det for å si det sånn.) Jeg lurte på hvorfor han ikke ville gjøre det siden jeg har hatt ONS der fyren ga meg det. (Det vet ikke mannen min.) Og mannen min elsker meg jo... Tror mas fra min side gjorde at han i alle fall ikke ville.

Ulv I Faarikaal

Hvis han spør "Hva mener du ?" så forteller du hva du mener og viser han hva du vil ha. Spe gjerne på med litt fnising og latter. Vis og fortell at du liker det.

Som med alt annet er det en liten terskel, og neste gang er mye lettere enn forrige gang.

Annonse

Et forhold er om å gi og ta.

Men det er ikke et forhandlingsbord der en noterer seg hva den andre gjør slik at en er sikker på at en ikke gjør mer selv.

Enkelte liker ikke å gi oralsex, av ulike grunner. Kanskje den ene ikke smaker godt. Men h*n kan jo gjøre andre ting. At en da skal boikotte oralsex fordi den andre ikke liker det (og ikke gjør det) blir barnslig.

Et forhold handler også om å gi. Gi til den andre fordi en får glede av dette selv.

Du sier du kan tenke deg en kjappis på sofaen og å bli slikket. Har du sagt dette til han? Og da mener jeg dirkte, ikke noe rundt grøten opplegg.

Det virker som om dere har utrolig dårlig kommunikasjon. Du sugde han en gang for nesten 6 år siden og vet ikke om han likte det? Tydeligvis ikke bare han som trenger å få ting inn med teskje. Det burde du lett ha merket. Eller kanskje spurt?!

At han er litt treg og ikke skjønte hva du mente er jo en ærlig sak. Å miste lysten av dette blir for dumt. Si det til han direkte da vel, dersom det er det som må til.

Forøvrig er opplegg med at dersom han ikke gjør det-og-det så gjør ikke jeg sånn-og-sånn barnslige og ødelegger fort et forhold.

Kanskje du smaker jævlig?

Det er vel litt forskjell på å gi og ta - og det å gi og kreve...?

Selv om jeg er enig i at han burde gitt mer - men ikke nødvendigvis i den "settingen" akkurat der og da.

Det er forøvrig mye bedre å gi når man selv fremdeles er kåt....:-)

Gjest tuppehøne

Du sier du kan tenke deg en kjappis på sofaen og å bli slikket. Har du sagt dette til han? Og da mener jeg dirkte, ikke noe rundt grøten opplegg.

Det virker som om dere har utrolig dårlig kommunikasjon. Du sugde han en gang for nesten 6 år siden og vet ikke om han likte det? Tydeligvis ikke bare han som trenger å få ting inn med teskje. Det burde du lett ha merket. Eller kanskje spurt?!

At han er litt treg og ikke skjønte hva du mente er jo en ærlig sak. Å miste lysten av dette blir for dumt. Si det til han direkte da vel, dersom det er det som må til.

Forøvrig er opplegg med at dersom han ikke gjør det-og-det så gjør ikke jeg sånn-og-sånn barnslige og ødelegger fort et forhold.

Kanskje du smaker jævlig?

"Kanskje du smaker jævlig?"

Kan godt hende. Men hvordan skal han vite det, når han ikke har prøvd?

Deg tar jeg ikke seriøst..

"Kanskje du smaker jævlig?"

Kan godt hende. Men hvordan skal han vite det, når han ikke har prøvd?

Deg tar jeg ikke seriøst..

Du bør ikke skrive "Oralsex 2 ganger på 6 år" som overskrift dersom han aldri har gjort det.

Kanskje du lukter ille da. Hva vet jeg.

Men det er jo fint du tar kritikk så bra, kanskje derfor kommunikasjonen er så bra i forholdet deres.

Takk for svar:) Mannen min har ikke hatt sex før han møtte meg, så han hadde ikke gjort det før. Da han første gangen prøvde oralsex sa jeg det var godt! Men han synes altså det er stress, og han får jo ingenting utav det. Men når jeg gir ham oralsex er det jo på samme måten. (Altså jeg får ingenting utav det for å si det sånn.) Jeg lurte på hvorfor han ikke ville gjøre det siden jeg har hatt ONS der fyren ga meg det. (Det vet ikke mannen min.) Og mannen min elsker meg jo... Tror mas fra min side gjorde at han i alle fall ikke ville.

Mas hjelper nok ikke. Tror han at du forventer det blir det ikke noe gøy å gjøre det.

Men holdningen med at han ikke får noe ut av det var i drøyeste laget. Det er mye en gjør ifm sex som en ikke direkte får noe igjen for selv. Men sex handler jo om å gjøre det godt for den andre også.

Gjest tuppehøne

Du bør ikke skrive "Oralsex 2 ganger på 6 år" som overskrift dersom han aldri har gjort det.

Kanskje du lukter ille da. Hva vet jeg.

Men det er jo fint du tar kritikk så bra, kanskje derfor kommunikasjonen er så bra i forholdet deres.

Meningen er at du skal lese innholdet skjønner du. Og ja, han har fått oralsex 2 ganger på 6 år. Var det noe mer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...