Gå til innhold

Imorgen er det sprøytestart...

Anbefalte innlegg

...bare litt hodepine disse dagene med suprecur, ellers har dagene jo gått med til bading og feriering! Har ikke engang fått somlet meg til å ta noe akupunktur denne gangen. Kanskje det blir et par stikk i neste uke, da er det barnehageinnkjøring med to-åringen, og sprøyting og kontroller og ditt og datt, før uttak og innsetting forhåpentligvis uka etter! Kanskje noen kan berolige meg med at det er mange som er blitt gravide uten akupunktur også ?? :-)

Vet ikke hva jeg skal tro denne gang jeg... tredje søskenforsøk etter abort på andre forsøk i våres... Men jeg tenker ikke så mye på det ennå, det _kan_ jo gå bra også ;-) Jeg er liksom litt tvilende til dette forsøket, av en eller annen grunn. Glad jeg har ferie i hvertfall, og ikke skal på jobb igjen før dette forsøket er gjort unna om to uker.

Lykke til alle sammen, vi får det nok til skal vi se!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115773-imorgen-er-det-spr%C3%B8ytestart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er mange som blir gravide uten akupunktur. Jeg har vært det to ganger, og har ingen planer om akupunktur denne gangen heller. Det er også mange som blir gravide igjen på første forsøk etter abort. Jeg er en av dem.

Ellers hørtes det deilig ut med ferie i denne perioden. Og spennende med barnehagetilvenning. Tulla vår begynner på fredag, og jeg er i alle fall kjempespent.

Lykke til !

Heisan!

Ville bare ønske deg lykke til med forsøket. Kan nok lønne seg å ha ferie, så har man iallefall en mindre travel hverdag og mer avslappet holdning. Så mye avslapping er det ikke for tiden for mitt vedkommende. Mine to gutter som ble født i april krever sitt. De ble til på fjerde icsi-forsøk.

Tvi-tvi.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...