Gå til innhold

delt foreldre ansvar men....

Anbefalte innlegg

Gjest Gunnar.olsen

moren til vårt felles barn har den daglige omsorgen. Nå er det blitt slik at hun nekter meg å se vår felles sønn. Gutten er 9 år og skjønner at moren og faren har konflikt.

Det finnes ingen grunn til at hun ikke skal sende sønnen til meg men hun sier jeg ikke er egnet til å være far pga jeg ikke vil gjøre det hun ber om. Alså hun skal bestemme hva jeg og vår sønn skal gjøre den helgen han er hos meg.

Jeg har også truffet en ny dame så det kan ligge noe der.

Nå har jeg ikke sett vår sønn på et halvt år og har stevnet henne for retten.

Noen som har erfaring med dette og kan komme med råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115783-delt-foreldre-ansvar-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Vil bare si at du ikke må finne det i det. Det går jo ut over sønnen deres! Ser hun ikke det? Jeg har ikke noe mer å si, men det skal jo ikke være slik! Du har rett til å se ham. Han trenger deg. Hva tenker han nå da, siden han ikke treffer faren sin? Stakkar.. Ordne opp raskt.

Vil bare si at du ikke må finne det i det. Det går jo ut over sønnen deres! Ser hun ikke det? Jeg har ikke noe mer å si, men det skal jo ikke være slik! Du har rett til å se ham. Han trenger deg. Hva tenker han nå da, siden han ikke treffer faren sin? Stakkar.. Ordne opp raskt.

Trist å høre om noe slikt. Nå har jeg jo bare hørt din versjon, men det høres jo helt håpløst ut. Dette kan du ikke finne deg i. Siden hun ikke hører på hva du sier, så er nok det eneste å gjøre å stemme henne for retten, slik du har gjort. Når man ikke når frem på annen måte, får man bare ta det i rettssystemet. Jeg synes du burde ha gode muligheter å nå frem i retten, ut fra det du beskriver.

Lykke til!

Gjest Gunnar.olsen

Trist å høre om noe slikt. Nå har jeg jo bare hørt din versjon, men det høres jo helt håpløst ut. Dette kan du ikke finne deg i. Siden hun ikke hører på hva du sier, så er nok det eneste å gjøre å stemme henne for retten, slik du har gjort. Når man ikke når frem på annen måte, får man bare ta det i rettssystemet. Jeg synes du burde ha gode muligheter å nå frem i retten, ut fra det du beskriver.

Lykke til!

ja du ha rett at du har bare hørt min versjonm det heter så pent : min versjon, hennes versjon og den rette.

En ting er i vertfall sikkert, vår sønn lider under dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...