Gå til innhold

sex med en funksjonshemmet??

Anbefalte innlegg

Gjest utrolig glad i han!

hei! jeg har akkurat fått meg en kjæreste=) uheldigivis sitter han i rullestol og selv om jeg ikke tenker over det så er han jo lam... det jeg da lurer på er hvordan det er å ha sex med en som er lam? (i beina) vi har ikke kommet så langt at vi har elsket ennå, og jeg vil gjerne være litt forberedt når den dagen kommer så jeg ikke sårer hn ved å se skuffa ut eller noe! er det noen som har noen erfaringetr på det området? som vil dele det med meg, både på godt og vondt?? takknemlig for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115807-sex-med-en-funksjonshemmet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex er ikke bare inn og ut. Det er mye man kan gjøre.

Spørs litt hvor han har følelse og hvor sterk han er.

Og hvor sprek du er selvsagt!

Det mest praktiske er sikkert at du er øverst.

Det er skrevet bøker om funksjonshemninger og seksualitet. Tipper du kan finne noen tips der.

Ellers fins det kanskje hjelpemidler.

Kanskje en sexhuske? (Mulig det gjør ting enda verre? - ikke vet jeg?)

Har han hatt noen kjæreste siden han ble sittende i rullestol? Hvis ikke, er han kanskje usikker selv på hvordan han fungerer seksuelt. En del typer funksjonshemninger kan medføre ereksjonssvikt.

Prat med ham om temaet, så minker evt. usikkerheten hos dere begge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...