Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg og min kone har det egentlig helt kjempe med unntak av at jeg ønsker meg mere sex/elskov. hun sier det er opp til meg å få henne til å slappe av og dermed få henne til å få lyst...nå har vi akkurat kranglet og er litt sint/oppgitte overfor hverandre fordi dette er vanskelig å snakke om. jeg kan ikke akkurat spør henne heller om hun ikke kan "stille opp et par ganger i uken for at jeg skal ha det godt"...kan jeg? når jeg en sjelden gang lykkes med å forføre henne, noe som hender litt for sjeldent så er hun helt salig...

jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre her...mest lyst til å skaffe meg psykolog hjelp...eller kanskje ei elskerinne(har jo vært inne på tanken, men jeg vil ikke risikere ekteskapet)

hilsen frustret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spør deg selv

Det er dette med kvalitet og kvantitet.

Vil du ha en kone som ligger med deg uten lyst to ganger i uka, eller vil du oppleve disse lykksalige stundene når hun er tent?

Kan liksom ikke helt skjønne at sex er godt for dere menn hvis dama ikke har lyst, men gjør det for å være snill eller føler seg forpliktet.

Men jeg skjønner din frustrasjon, ingenting er så frustrerende som å leve sammen med en med mindre sexbehov enn en selv har.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/#findComment-695180
Del på andre sider

Gjest Woman 24

Det er dette med kvalitet og kvantitet.

Vil du ha en kone som ligger med deg uten lyst to ganger i uka, eller vil du oppleve disse lykksalige stundene når hun er tent?

Kan liksom ikke helt skjønne at sex er godt for dere menn hvis dama ikke har lyst, men gjør det for å være snill eller føler seg forpliktet.

Men jeg skjønner din frustrasjon, ingenting er så frustrerende som å leve sammen med en med mindre sexbehov enn en selv har.

jeg lever med en mann som har lite sexlyst. jeg vil hver dag, han 1 gang i uka eller mindre.

Jeg har lært meg å leve med det...onanerer hver eneste natt...

Har kranglet mye om nettopp dette tema, men man kan ikke forandre mennesker. De er som de er...

utroskap er ihvertfall ikke svaret. eneste du ender opp med er at ekteskapet vil bli ødelagt - enten før eller senere- og hva var da vitsen?

Skill deg eller lær deg å leve med det :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/#findComment-695402
Del på andre sider

jeg lever med en mann som har lite sexlyst. jeg vil hver dag, han 1 gang i uka eller mindre.

Jeg har lært meg å leve med det...onanerer hver eneste natt...

Har kranglet mye om nettopp dette tema, men man kan ikke forandre mennesker. De er som de er...

utroskap er ihvertfall ikke svaret. eneste du ender opp med er at ekteskapet vil bli ødelagt - enten før eller senere- og hva var da vitsen?

Skill deg eller lær deg å leve med det :(

hei, takk for rådet ditt. vi har kranglet videre i dag og jeg har lagt meg helt flat...håper og tror dette går over med tiden og at vi kan fortsette som før med den forskjellen at jeg kan heller bite i meg dette med å forføre henne ordentlig litt oftere....

men jeg skulle ønske...sukk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/#findComment-695652
Del på andre sider

Alle de derre kvinnegreiene med forføring, røde roser, middager, massasje og jegvetikkehva... neeeei, det virker så _veldig_, liksom. Anstrengende og etter boka (dvs. bøkene, de uttallige på 'Vellykket sex'-markedet). For et styr, sier jeg bare.

Kan du ikke bare kysse henne hett når hun minst venter det? Presse deg inntil henne bakfra når hun lager mat? Si og vise at du har lyst på henne? Fortelle at hun er det vakreste i verden og at at hun tenner deg noe grasalt. Funker veldig bra her :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/#findComment-695682
Del på andre sider

Clue1365380406

hei, takk for rådet ditt. vi har kranglet videre i dag og jeg har lagt meg helt flat...håper og tror dette går over med tiden og at vi kan fortsette som før med den forskjellen at jeg kan heller bite i meg dette med å forføre henne ordentlig litt oftere....

men jeg skulle ønske...sukk

Hvorfor har du lagt deg flat? Har din kone ingen som helst evne til å sette seg inn i dine følelser?

Er det bare du som skal yte når det er hun som har problemet med at hun ikke vil??

Kanskje hun forstår bedre hvis du viser henne innleggene dine her.

Det er nemlig ikke bare lysten det kommer an på, men viljen til å gjøre noe med problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/#findComment-696266
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har du lagt deg flat? Har din kone ingen som helst evne til å sette seg inn i dine følelser?

Er det bare du som skal yte når det er hun som har problemet med at hun ikke vil??

Kanskje hun forstår bedre hvis du viser henne innleggene dine her.

Det er nemlig ikke bare lysten det kommer an på, men viljen til å gjøre noe med problemet.

hei, du har et veldig godt poeng der...du skjønner at hun er i en fase der hun skal ut i arbeidslivet igjen etter å ha vært hjemme lenge og hun har problemer med å finne jobb som passer...jeg har en god jobb, men tror hun sliter med selvtillit siden hun ikke lykkes med å finne jobb...vil ikke mase på henne heller/presse. vi har alltid sagt hjemme at handling sier mere enn ord, så derfor har jeg bestemt meg for å la ting roe seg en stund slik at hun kanskje "skjønner poenget mitt".

hvis jeg absolutt går inn for det så klarer jeg nok å forføre henne men poenget mitt er at det er alltid jeg som må ta initaivet til elskov/sex...og akkurat det irriterer med noe veldig.hvorfor kan ikke hun også forføre meg noen ganger?!

hilsen tålmodig frustrert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/#findComment-696300
Del på andre sider

Clue1365380406

hei, du har et veldig godt poeng der...du skjønner at hun er i en fase der hun skal ut i arbeidslivet igjen etter å ha vært hjemme lenge og hun har problemer med å finne jobb som passer...jeg har en god jobb, men tror hun sliter med selvtillit siden hun ikke lykkes med å finne jobb...vil ikke mase på henne heller/presse. vi har alltid sagt hjemme at handling sier mere enn ord, så derfor har jeg bestemt meg for å la ting roe seg en stund slik at hun kanskje "skjønner poenget mitt".

hvis jeg absolutt går inn for det så klarer jeg nok å forføre henne men poenget mitt er at det er alltid jeg som må ta initaivet til elskov/sex...og akkurat det irriterer med noe veldig.hvorfor kan ikke hun også forføre meg noen ganger?!

hilsen tålmodig frustrert.

Ja, akkurat...hvorfor kan ikke hun forføre deg av og til? Du sier at dere lever etter det at handlinger sier mer enn ord. Det er jeg helt enig i. Det at hun aldri tar initiativ eller forfører deg er vel også en handling som sier mer enn ord? Prøver bare å vekke deg litt nå.

Dette problemet kommer dere ikke gjennom hvis ikke hun også tar tak i det og gjør noe for å løse det. Jeg kan egentlig ikke se at det at hun ikke får jobb har en direkte sammenheng med lysten på sex. Mangel på støtte i en slik situasjon kan derimot få slike følger, men det virker jo som om du gjør det du kan for å støtte henne. Gjør hun det hun kan for å støtte deg?

Å bli avvist gang på gang i forbindelse med sex kan få store følger for selvfølelsen.

Tips:

Vis henne at du bryr deg om hennes nytelse.

Hjelp henne til orgasme uten samleie.

Få henne til å hjelpe deg til orgasme uten samleie. (Det kan være en vekker for lysten hennes at hun har kontroll på din nytelse, dessuten legger det ikke så stort press på henne.)

Som sagt, vis henne disse innleggene. Det kan også være en vekker for henne når det gjelder forholdet deres, at hun ser alvoret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/#findComment-696333
Del på andre sider

Ja, akkurat...hvorfor kan ikke hun forføre deg av og til? Du sier at dere lever etter det at handlinger sier mer enn ord. Det er jeg helt enig i. Det at hun aldri tar initiativ eller forfører deg er vel også en handling som sier mer enn ord? Prøver bare å vekke deg litt nå.

Dette problemet kommer dere ikke gjennom hvis ikke hun også tar tak i det og gjør noe for å løse det. Jeg kan egentlig ikke se at det at hun ikke får jobb har en direkte sammenheng med lysten på sex. Mangel på støtte i en slik situasjon kan derimot få slike følger, men det virker jo som om du gjør det du kan for å støtte henne. Gjør hun det hun kan for å støtte deg?

Å bli avvist gang på gang i forbindelse med sex kan få store følger for selvfølelsen.

Tips:

Vis henne at du bryr deg om hennes nytelse.

Hjelp henne til orgasme uten samleie.

Få henne til å hjelpe deg til orgasme uten samleie. (Det kan være en vekker for lysten hennes at hun har kontroll på din nytelse, dessuten legger det ikke så stort press på henne.)

Som sagt, vis henne disse innleggene. Det kan også være en vekker for henne når det gjelder forholdet deres, at hun ser alvoret.

Hei Clue

Setter pris på dine råd...det er nok uaktuelt å vise henne disse innleggene...dette gjør jeg mer for å få råd/vink for min del. Den beste sexen hun får er når vi faktisk ikke har samleie men at jeg gir henne orgasme på annen måte...dette vet jeg med 100% sikkerhet, noe hun bekrefter selv også..

det jeg føler vi trenger er at noen annen som hun hører på forteller henne hva hun ev. burde gjøre...men det er ikke lett...jeg håper at tiden leger sår....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115844-frustrert/#findComment-696557
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...