Gå til innhold

Onani - greit eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvem får svar og når?

På _måten_ det blir gjort på her vitner det om hevn for meg ja. Eller straff om du vil. "Du vil ikke pule, så da skal du jammen meg få se/høre på at jeg må klare meg selv".

Det er min mening. Kanskje det heller bør snakkes litt om det egentlige problemet? Det høres ut som en tap-tap-situasjon hvor begge er frustrerte.

Onani i seg selv er et behov -uavhengig av om man har et aktivt sexliv- etter min mening. Det er måten det blir gjort på som jeg ikke hadde likt og som jeg ikke ville ha gjort. Smak og behag:)

Vi har nok ikke samme syn på saken. Jeg oppfatter ikke onani som hevn, uansett om jeg er onanisten eller tilskueren.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

6

• tigertrollet

5

• Ulv I Faarikaal

3

• pip

2

Mest aktive i denne tråden

Du går altså ut fra at det er mannen som vil og kvinnen som ikke vil. Interessant.

Men om det nå forholder seg motsatt? Tar du det da for gitt at "Han kan gjerne hjelpe til (ronke henne, stryke på henne, viske ting i øret hennes osv.) Han kan også kle seg litt sexy (dvs ikke tettsittende body) evt være naken. Han kan også ta fram evt leketøy hun liker."?

Som jeg skrev i innlegget "f.eks." Men som oftest er det jo kvinnen som mister lysten.

Men poenget mitt gjelder begge veier.

Synes godt han kan tilby en armkrok, strykende hender, å onanere henne, bruke leketøy på henne, ligge naken ved siden av henne osv. selv om han ikke ønsker sex.

Hva h*n kan gjøre avhenger jo også av grunnen til at h*n ikke ønsker sex. Er en for trøtt og sliten til det vil en kanskje ikke ha overskudd til alt jeg foreslo, men er det selve lysten det står på kan en gjøre mer. Om en ikke for å glede den andre.

Det minste en kan gjøre er å la den andre onanere ved siden av en i sengen.

Ulv I Faarikaal

Du har vel hørt at de med briller er mer utholdende enn andre når de onanerer?.....De må jo stoppe opp og dytte brillene på plass av og til:-))

En kompis har bare ca 10% syn på ene øyet, blind på det andre. Jeg pleier si at han stoppa i siste lita.

Vi har nok ikke samme syn på saken. Jeg oppfatter ikke onani som hevn, uansett om jeg er onanisten eller tilskueren.

Slik du fremstiller det må jeg si meg enig med Tigertrollet. Det er ikke godt å bli avvist, men det er ingen grunn til å demonstrere som en furten unge. Dersom du ikke ser at det er det du beskriver har du ett problem. Og dette har ingenting med subject heller å gjøre. Onani er greit.. hvordan og hvor du gjør det er en annen sak.

Annonse

Min erfaring er ihvertfall at om man onanerer siden av partneren når man ikke vil ha sex, så blir den andre drittsur og gjør alt for å sabotere.

Skjønner godt det kan være frustrerende, men i nye og ne syns jeg det må være lov å si nei til pulings selv om man onanerer litt på si.

Skjer det veldig ofte så er det kanskje et tegn på at noe ikke er som det skal?

Gjest slitern

Tja... Hvis noen begynner å onanere ved siden av meg så blir jeg så kåt at jeg ikke klarer å styre mine bryster selv, og onanerer med.

Dette gjelder både partnere, kompiser og tilfeldige onanister på bussen.

Klarer du ikke å styre dine bryster!;-) Nei, det er ikke lett..

Gjest Hvem får svar og når?

Slik du fremstiller det må jeg si meg enig med Tigertrollet. Det er ikke godt å bli avvist, men det er ingen grunn til å demonstrere som en furten unge. Dersom du ikke ser at det er det du beskriver har du ett problem. Og dette har ingenting med subject heller å gjøre. Onani er greit.. hvordan og hvor du gjør det er en annen sak.

Hvor står det at jeg er onanisten?

Annonse

De fleste har et seksuelt behov. Er du glad i den du er sammen med skjønner du at denne har et behov selv om du ikke har det. Å nekte denne å onanere (evt tvinge personen til å gjøre det på do eller når en ikke er tilstede) er egoistisk og viser liten vilje til å ofre noe for den en skal være glad i.

Det er ikke å demonstrere, men om "det nest beste". Er en ikke villig til gjøre noe for den er er glad i bør en kanskje revurdere hele forholdet.

Det er et spørsmål om tillit og trygghet hvorvidt jeg kan onanere sammen med den jeg elsker og likeledes glede meg over at den elskede kan gjøre seg selv godt ved min side. Ja, også er det jo jæ... opphissende, da.

Eller for å si det litt kortere: Det er greit :)

Gjest meg igjen

Å onanere i senga ved siden av gjør ikke godt for selvfølelsen til motparten tror jeg da. Det blir nesten som å vri kniven rundt. Onanering kan man vel gjøre for seg selv.

Såfremst ikke partneren ønsker å se på da og finner det opphissende;-)

Eller partneren sover?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...